Voorstellen Jordy bosch 6c gti

Welkom Jordy! Gave kleur. Lekker opvallend Stick Out Tongue .
We zijn natuurlijk benieuwd welke 'mods' je hebt besteld voor de stage 2!
- Vudu performance intercooler (stage3 ready, mocht de turbo gaan komt een is20/38)
- ram air intake met bocht.
Dat was het voor nu even, wie weet heeft de kerstman nog een nieuwe bov/diverter valve van forge of turbosmart voor me maar dat is even afwachten haha
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
catless downpipe en 2,5" uitlaat naar achter toe. eventueel FMIC. gokje Stick Out Tongue en eventueel een grotere inlaat, maar dat is niet zo spannend geloof ik op een 1800 TSI
Beetje de standaard dingen inderdaad voor een stage 2, downpipe van milltek had ik nog liggen maar niet gemonteerd.

Maar helaas komt het niet op tijd binnen dus zal voor nu alleen de downpipe worden zaterdag met grondige poetsbeurt en compleet polijsten.

Beetje afhankelijk van de tijd nog ledverlichting set inbouwen in alle deuren plus dashboard
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!