Voorstellen Johnny D

Hallo allemaal , even voorstellen ik ben Johnny D uit Hellevoetsluis een echte vw polo liefhebber en ze moeten het liefst opgepept zijn voor extra souplesse. Ik heb in januari 2019 mijn huidige polo GTI geleverd gekregen, na hem in mei 2018 in Halsteren besteld te hebben. Het was het wachten waard . Maar bij 5000km heb ik hem toch laten tunen bij Vag techniek. Hij is met stage 1+ en dsg stage 2 nu 265 pk en 469nm geworden .Wat een souplesse . Hier voor had ik een polo blue GT van 2013 en getunend ook bij Vag techniek naar 197pk (het deed me toch wel wat dat ik hem in ruilde ) . Maar dat ging snel over met de nieuwe gti. Het is alleen jammer dat de tank inhoud maar 40L is, dat hadden er wel 50 mogen zijn, ach ja dan we wat eerder naar de pomp!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0TSI 265pk / 469nm stage 1+ en DSG stage 2 (Vagtechniek) 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, JayS en noenoe
Welkom Johnny; het fijne van de tuning is dat er nu ook na zo'n 5000 rpm nog wat in het vat zit. Scheelt behoorlijk in de 100-200 tijd bv
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Jazekers voor de tuning was het dat in de D de toeren te ver terug vielen en pakte dan iets te langzaam (1300)op . Na de dsg tuning valt hij nu bij 2100 toeren terug naar 1700 dat is veel beter. En in de S schakelt hij nu ook iets eerder op wat ik persoonlijk wat lekkerder vindt.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0TSI 265pk / 469nm stage 1+ en DSG stage 2 (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Uiterlijk Winter velgen Mak Dresden GMMF Metallic Mirror 17" met 215/45R17 91H Kleber krisalp hp3 xl
En zomer velgen18"Brescia Led verlichting voor /getint glas achter.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0TSI 265pk / 469nm stage 1+ en DSG stage 2 (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!