Johan's Tweelingmobiel :: 2003 Volkswagen Touran 1.6 FSI

Johan ik heb nou ook een touran gekocht jonge wat een pit heeft de auto. Is joune al gemaakt?

Ja rijdt echt boven verwachting goed/vlot vind ik! Ik wacht even tot ik weer wat geld heb gespaard met de sensor vervangen, het kan in principe geen kwaad.. Binnenkort wel vast even winterbanden verzorgen!

Heb wel al 2 aanwinsten gescoord via ebay, alleen ff wachten op de betalinggegevens!
- alu instaplijsten met Touran opschrift
- Goede binnenspiegel aangezien mijne aan de randen een beetje lelijk is!
 
Ja Bas, komt wel goede met deze family car Big Grin

@ suvtje: normaal gezien 70euro voor een set, maar als je ebay in de gaten houd staan de sets er regelmatig op met bieden van af 1euro, ik was met 20euro de hoogste bieder.. ;)

Oh en ik heb trouwens al de logo's van de achterklep gehaald, alleen nog ff goed poetsen om de resten weg te krijgen! Tevens ook een kentekenhouder zonder reclame nu! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!