joeri91 :: 2012 Volkswagen polo 6r

Welkom joeri91! Mooie Polo (3-drs, kleur, R-line) Big Grin
Veel plezier en veilige km's ermee!

Oh, wat voor banden (maat) liggen er trouwens om de velgen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Of te wel Welkom, wel grappig ik heb je al een paar keer naast m'n auto zien staan :) Volgens mij was je zelfs een keer geschrokken en had je me niet zien zitten in de auto.

Ik wens je veel veilige km's, ondertussen had ik je gister nog gespot en heb je de auto inmiddels verlaagd. Et ziet er goed uit! ;)
 
dankjullie voor de reacties.. wat de plannen zijn .. tja ik laat et op me afkomen kijken wat ik tegenkom en wat er goed bijstaat..

er zit 215/35/18 bandenmaat onder.

enzolino: ja klopt. ik zat even te kijken van dichtbij en zag ineens iemand er in zitten toen schrok ik wel even.. had volgens mij toen ook me andere auto nog??
 
dankjullie voor de reacties.. wat de plannen zijn .. tja ik laat et op me afkomen kijken wat ik tegenkom en wat er goed bijstaat..

er zit 215/35/18 bandenmaat onder.

enzolino: ja klopt. ik zat even te kijken van dichtbij en zag ineens iemand er in zitten toen schrok ik wel even.. had volgens mij toen ook me andere auto nog??

Ja, man ik dacht wie is dat, en toen hoorde ik boooooppp Stick Out Tongue en je reed weg...
 
Ja en dan boooooooop geluid koste me een dag voordat ik em inruilde voor de polo 350 euro boette voor te veel decibel uit dat pijpie.. En toevallig stond je auto er toen nog naast ( wel even goed de gelegenheid gekregen om toen te kijken ;) )
 
dankjullie voor de reacties.. wat de plannen zijn .. tja ik laat et op me afkomen kijken wat ik tegenkom en wat er goed bijstaat..

er zit 215/35/18 bandenmaat onder.

enzolino: ja klopt. ik zat even te kijken van dichtbij en zag ineens iemand er in zitten toen schrok ik wel even.. had volgens mij toen ook me andere auto nog??

Ik zou ook schrikken van Enzo hoor..... wie niet eigenlijk #LMOA ;) (sorry Enzo hihihi)
 
Welkom joeri! Eindelijk nog eens een "uniek" velgje, zie je niet vaak op de polo, maar staat hem knap! toevallig nog een foto van de verlaging?(aangezien Enzo zei dat hij inmiddels verlaagd is..)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!