Jobbes :: 2012 Volkswagen Polo 6R 1.2 TDI BlueMotion

Zeer nette BM, jobbes! De combi van de zwarte lak, de BM-grille en het zwarte VW-logo vind ik ook zeer geslaagd. Big Grin
Wat voor kleur velgen zijn je zomervelgen? Heb je daar toevallig ook nog een foto van? Ben nl. wel benieuwd ;)

Mooie wagen. Heb je de logo's met plastidip gespoten?
Volgens de (huidige) info wel:
"VW logo`s voor en achter plastidip".
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor de complimenten.

Zeer nette BM, jobbes! De combi van de zwarte lak, de BM-grille en het zwarte VW-logo vind ik ook zeer geslaagd. Big Grin
Wat voor kleur velgen zijn je zomervelgen? Heb je daar toevallig ook nog een foto van? Ben nl. wel benieuwd ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar de zomer velgen onder de auto, de auto is afgeleverd op winterbanden. Heb gekozen voor mak iguan 17 inch.
mak_iguan_silver.jpg


Volgens de (huidige) info wel:
"VW logo`s voor en achter plastidip".

Is inderdaad plastidip
 
Knappe BM! Ben ook al lang aan het twijfelen om op mijn 9n3 haaaievin te steken, heb je nog steeds goede ontvangts?

In de vin zit geen antenne, het is mogelijk deze om te bouwen met het binnenwerk van de originele antennehttp://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/7412-link-naar-how-oem-haaienvin-dummy-ombouwen.html. Bij het demonteren er toch voor gekozen om de complete antenne tussen het dak en de hemel te leggen. Hier is voldoende ruimte voor en heb tot nu toe geen ontvangst verschil gemerkt.
 
Ik ben ook erg benieuwd naar de zomer velgen onder de auto, de auto is afgeleverd op winterbanden. Heb gekozen voor mak iguan 17 inch.
Mooie velg! Volgens mij heeft graafie die ook als zomervelg. Staat denk ik erg mooi onder je Polo!
Nu maar hopen dat de winter snel voorbij is ;) Vandaag ziet het er daar in ieder geval niet naar uit :-(
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!