Jmtuning polo 6r

Goede middag,

ik krijg in januari de polo blue gt dsg.
Ik wil namelijk het eindsierstuk orgineel laten lijken zoals de polo gti en daarbij combineer ik het met een absorptie demper,als echter het geluid echt zo stil is wat ze zeggen op reviews en testen.

Mijn vraag is aan jullie of ik deze actie meteen kan uitvoeren of dat ik eerst 2000 km rij en dan de einddemper met sierstuk laat plaatsen.

Ik twijfelde tussen eps,pm performance en jmtuning.
Dankzij veel goede reacties ben ik voor jmtuning gegaan.

Alvast bedankt!
 
Je kan het meteen doen, maar dan weet je dus nooit hoe de originele einddemper klonk ;)
Ik persoonlijk zou het eerst even een tijdje aanzien zodat je bekend bent met het geluid en je daarna een mooie vergelijking kunt maken :)
 
VW  6R  1.2TDI 
nou het resultaat moet er zijn, maar hoe ziet het er uit. en wat kost nu zoiets vervelende vraag maar we willen het toch weer altijd weten.

gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!