Jerrels, Blue Polo 9n TDI

Re: Nieuw lid.

Nou voor mezelf hoef ik er eigenlijk niet heen.
Want ik doe het zelf en ik doe het goed.
Vandaag nog een Audi a2 getint in de garage.

Maar omdat ik weet dat hier in Rotterdam en omstreken de prijzen gemiddeld 75 euro zijn voor enkel de zijruiten laat staan de achterruit 150 euries!!! Verbaasde ik mij dus over de prijzen op die site. :)

Maar... als jij er heen wilt dan ga ik rustig mee. ;) Kan ik meteen dat monster van jou bekijken. :twisted:
 
Re: Nieuw lid.

*Update*

Heb vandaag de resten lijm weg gehaald op de achterzijde.
Heb nu een gladde achterkant behalve het VW logo dan. ;)

JBL geplaatst i.p.v de Soundstream. :twisted:

Ook meteen de motorkap bra geplaatst. Iemand trouwens nog tips om dat ding strak te krijgen?

En het was mooi weer dus even een paar foto's genomen. ;)

Eerste foto kan je een beetje inschatten wat 35% Light Grey met je wagen doet qua tinting. Tweede foto is het folie achter eraf gehaald want ik ga daar stickers plaatsen. ;)
 
Re: Nieuw lid.

Owh en maandag gaat de wagen naar schadeherstel...

Was vandaag bezig in de garage en een kerel die daar ook werkt rijdt de brug af...
Kijkt niet goed in zijn spiegel en klapt zo met de trekhaak van een Volvo tegen mijn achterbumper aan. :evil:

Gelukkig reed hij niet al te hard, heb dus nu een deukje en wat lakschade.
Maar heb hem dus dinsdag alweer terug.
Maandag nevelen, dinsdag polijsten.
 
Thanks Maik,

Tja, ik wacht nu even op de ledjes voor mijn kentekenplaat achter. ;)

En daarna moet ik even dimmen, moet even kijken hoe dat getouwtrek met de belastingdienst afloopt. :evil:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!