Jerrels, Blue Polo 9n TDI

Dankzij Bas heb ik mij dan hier ook maar ingeschreven. ;)

Zal me even voorstellen.
Ik ben Jerrel, 26 jaar en woon in Rotterdam.

Ben sinds een paar maanden in het bezit van VW Polo 9n tdi.
Lekker pittig maar toch zuinig bakkie. :mrgreen:


Hier een paar foto's. Ben nog bezig met de auto dus verwacht er niet al teveel van. ;)
 
Re: Nieuw lid.

Welkom hier, en leuk dat je je direct geregistreerd hebt!!

Polo ziet er goed uit, maybe een lijstje van je plannen uploaden??
:mrgreen:
 
Re: Nieuw lid.

Thanks kerel!

Ja is een leuk bakkie. :)

Pfff een lijst met plannen?

Op dit moment heb ik een nieuwe radio ( Sony cdx-GT650UI) gekocht, want wil mijn I-Pod op mij soundsystem aansluiten.
Audio heeft nu al mijn aandacht, heb de deuren/achterkant ookal voorzien van bitumen.
Wanneer de JBL geplaatst is dan post ik ook wel ff een foto. (Zal waarschijnlijk dit weekend worden.)

Tja en ben aan het kijken voor het verlagen hé? ;)
 
Re: Nieuw lid.

Thanks Dennis,

Ik gebruik 35% tinting. Dan zit ik nog lekker binnen de wettelijk toegestane marge. Big Grin
Owh en wat s'avonds betreft. Ik kan nog steeds alles goed zien, heb nu alleen wat minder last van rijders met verkeerd afgestelde lampen. ;)

Hieronder me JBL Woofer.
 
Re: Nieuw lid.

Hahaha dank je wel Ger.

Ach ben er mee bezig en alles op z'n tijd.
Vrijdag even de letters van me achterklep föhnen, zal daar ook wel foto's van maken. :mrgreen:
En probeer diezelfde avond ook meteen de JBL erin te gooien.

Maak je niet druk Dennis, dit is echt heel netjes qua zicht.
Je kijkt goed van binnen naar buiten en vanaf buiten naar binnen gezien heb je wat meer privacy. ;)
Ga je het zelf doen btw?
 
Re: Nieuw lid.

je polo staat er mooi bij! Big Grin
en verlagen zou inderdaad nooit verkeerd zijn, maarjah ligt er ook net aan of het wel praktisch is voor jou ;)
btw heb je de JBL sub al kunnen instaleren?
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Nieuw lid.

Dank je wel Jan! Big Grin
Ik wil de Polo zeker verlagen alleen dat stel ik even uit.
Moet er toch even goed over nadenken, en dat is inderdaad wat je zegt het moet praktisch zijn.

De JBL sub gaat er waarschijnlijk vrijdag avond in.
Maak wel even een foto als hij erin ligt.
 
Re: Nieuw lid.

ghehe, jah dat verlagen is zeker mooi, alleen zal je polo wat minder blij zijn met drempels is meestal de ervaring Stick Out Tongue
dan is air wel een oplossing, maar wel een gigantische investering :|

kijk aan, dat is wel een mooie aanpassing van de audio! Big Grin
zal waarschijnlijk ook lekker knallen^^
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Nieuw lid.

Ja dat air ride is idd super mooi. :)
Zie wel wat ik doe ;)

Ja is een goed subje, 1300 watt aan piekvermogen!!

Trouwens ligt het aan mij, maar zijn de standaard speakers in de Polo al van redelijk goede kwaliteit?
Want het was een wereld van verschil met mijn vorige auto (BMW e46) qua sound. :mrgreen:
 
Re: Nieuw lid.

haha, jah ik roep altijd van als ik een loterij win gaat er airride onder mijn polo :lol:

toe maar, dat is niet niks!
wordt haast met gehoorbescherming op in de auto zitten Stick Out Tongue
maar die boxen zijn inderdaad wel van aardige kwaliteit, al heb ik de mijne toch al enigzins de vernieling in geholpen :')
iets met hardstyle, te hoog volume en te zware bass instelling Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Nieuw lid.

Hahaha snap ik! ;) Tja tis toch het mooiste... Wat wil je nog meer? Constant je rijhoogte kunnen aanpassen zonder gedoe? :)

Hahahaha ik kan er pingpong ballen mee afschieten als ik die erop leg.;)

Tja de kunst is om de ideale combi te vinden van sound instellingen.
Want als je echt wilt, maak je het beste van het beste ook kapot.
 
Re: Nieuw lid.

uhu precies! even voor de stoep stilstaan, de wagen wat omhoog krikken en dan zonder problemen over de rand kunnen Big Grin
en verder is 't gewoon een leuke hebbeding voor in de auto :mrgreen:

Hahahaha, nice! :lol:
leuke gimmic wel op meetings ed :lol:

en daar heb je zeker gelijk in, alleen ik hou nogal van een knallend systeem en helaas waren de standaards er dus niet tegen opgewassen Stick Out Tongue
ondanks dat ze met hardstyle en de wat diepere basslijnen nu wel iets kraken op een normaal volume doen ze het verder prima, kheb zo geen problemen om de meeste dnb aftespelen of andere muziek :)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!