Jeroenert's Polo!

Hallo,

Ik ben Jeroen, 23 jaar, zit in de IT, en kom uit Nieuwegein. En ik ben nieuw op dit forum!
Heb afgelopen maand mijn eerste auto gekocht! En de Polo leek me wel wat ;)
Hij komt van medio 2004, is metallic zwart en er ligt een 1.4 benzine motor in met 75 pk.

FotoHXKQ6BNWD-1.jpg

FotoVW4XUX44D-1.jpg


Ik heb er sinds vandaag wel nieuwe velgjes met nieuwe bandjes onderzitten maar daar moet ik nog foto's van maken ;)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Dank jullie wel! ;) Bij aankoop had hij net 131dkm gelopen. Inmiddels staat hij op 134.5dkm maar nog geheel zonder problemen of wat dan ook.

Er zaten alleen 14" wieltjes met doppen op (185 60 14)
Maar nu zitten er 195 55 15" velgjes onder. Rijdt wel iets prettiger merk ik...

Plus, na het rijden van iets minder dan een jaar in een Suzuki Swift uit 2005 is het wel heerlijk om airco en cruise control te hebben! ;)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Foto's met velgen! Met alle regen van afgelopen week heb ik tussen de druppels door toch een paar plaatjes van mijn plaatje kunnen schieten ;)
FotoEQS3P6KSD-1.jpg

FotoK6VPJ8J6D-1.jpg

FotoJAG4MQJTD-1.jpg

FotoKOELBGCAD-1.jpg

FotoOYLGPWDHD-1.jpg


En het interieur:
Foto34JKDDVED-1.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Grrr, ik had gehoopt dat niemand dat zou zien Stick Out Tongue
Nee het zijn geen originele velgen!

De enige plannen die ik heb met deze auto zijn het verwijderen van de POLO en 1.4 achterop. En het plaatsen van een armsteun voorin.

Zaken als het verlagen of uitbouwen van dingen laat ik achterwege. Ik vind hem erg mooi zo.
Een herrie makende uitlaat is ook niks voor mij...

Ik heb hem puur voor het comfort gekocht omdat ik minimaal 30.000 km per jaar rijd dus ik houd hem lekker zo ;)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Vind ik ook ja ;) Ik wil alleen nog VW logo's in het midden van elk wiel gaan plakken want die zijn zo goed als verdwenen....

Misschien dat iemand er hier wat van heeft? :)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!