Jeroen88 :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Thanks. Zal nog wel een keer een foto van de binnenkant maken.

Hm die achterdiffuser is voor zover ik weet niet gespoten hoor Djaggo, is volgens mij standaard uit het r-line pakket. Enne tja Ger ik zit te denken aan verlaging.. en een sportief geluid dmv uitlaat zou mooi zijn, verder is hij toch behoorlijk compleet qua uiterlijk en ben ik er blij mee. En tja vermogen kan altijd meer, maar dan had ik een gti moeten kopen, zie chippen niet echt ziten. Dus wellicht in de toekomst een gti.
 
Ik zou lekker de originele uitlaat houden en het systeem veranderen zodat je een dubbele uitlaat hebt (golf GTI idee zeg maar)

2009-Volkswagen-Golf-VI-GTI-003.jpg



(fotosoepje)

1468d1349096209-bumper-te-krijgen-bij-volkswagen-polo-r-line-2kopie.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!