Jeffrey27 :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Heb zojuist in mijn garage de toekomstplannen gezet, zijn er wel een aantal die ook nog wel een hoop geld gaan kosten dus alles op zn tijd.
En bij deze bedankt voor de verwelkoming erg leuk forum met veel handige informatie!
 
Welkom, Jeffrey27! Tsja, wat kan ik zeggen ... goede uitvoering, mooie kleur :mrgreen:
Geniet van je GTI, en veel veilige km's toegewenst.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
@snowdude heb jammer genoeg nog niks van milltek dat is toekomst haha, jij bent denk ik 1 van de weinige hier met stage II bevalt het een beetje? Neem aan van wel! En heb je ook je soundaktuator verwijderd want lijkt me dat deze dan helemaal overbodig is?
Mijn koppel is nu 333 ze hebben er echt veel uit weten halen met alleen de chip vraag me af waar het naartoe gaat na stage II :).
 
Hier ook een Stage 2 door JD, 234pk/379nm.

Bevalt uitermate goed, niet normaal hoe hard dat blijft versnellen! Soundaktuator is idd totaal overbodig met de Milltek, die zou ik direct verwijderen. Is overigens 5 minuutjes werk. :)

Viel mij trouwens wel op vandaag, volgens het Vagcom systeem is de koppel begrenst op 340nm.

Veel plezier met de Polo! Big Grin
 
Hier ook een Stage 2 door JD, 234pk/379nm.

Bevalt uitermate goed, niet normaal hoe hard dat blijft versnellen! Soundaktuator is idd totaal overbodig met de Milltek, die zou ik direct verwijderen. Is overigens 5 minuutjes werk. :)

Viel mij trouwens wel op vandaag, volgens het Vagcom systeem is de koppel begrenst op 340nm.

Veel plezier met de Polo! Big Grin

Ja ik hoorde 350nm dus vraag me af of dat op de lange termijn goed is.
Maar als ik nu dus stage II zou nemen, zal het vermogen dus rond de 234pk uit moeten komen, merk je nou echt daadwerkelijk wat van die 15pk extra?

Gr jeffrey
 
J
Ik en volgens mij ook Snowdude zijn direct voor Stage II gegaan, dus ik kan helaas niet zeggen wat het verschil qua belevenis is tussen 1 & 2.

Oke ja ik vind het eigenlijk wel leuk om elke x weer wat te doen.
Kost alleen ff wat meer geld op mijn manier want komt dalijk neer op ong €2500.

Mag ik vragen wat je kwijt was voor de stage II in 1x?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!