JD module 1.2 TDI en k&n filter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens het overstappen naar een Golf bied ik deze spullen aan voor een VW polo bluemotion 1.2 TDI.
De JD module is geplaatst bij Vandervelden te Zoetermeer kosten 690,-
K&N filter is circa 10.000 kilometer mee gereden, doos is nog aanwezig bon helaas niet.

Beiden mogen los weg.

De JD module moet minimaal 400 euro opleveren, filter mag weg voor 45 euro.
Vrijdag worden beide gedemonteerd en heb ik eventuele foto's

Samen mogen ze weg voor 425 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas kan ik dit niet doen, ik ben er zelf bij geweest bij het monteren en demonteren van de module en het stelt niet veel voor.
Zelf heb ik twee linker handen en besteed alles uit om veranderen aan me wagen te laten uitvoeren.
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, BlueManuel? Als je niet reageert voor dinsdag 4 juni, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!