JD heeft de chiptuning voor de 1,2TDI klaar!

Gisteren gebeld met JD, mijn BM wordt binnenkort geleverd en gevraagd of ik vanaf nieuw kon chippen of verstandiger is om eerst in te rijden.

Antwoord JD, eerste +/- 2000km inrijden.

Wat is jullie mening/ervaring?
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Zo dacht ik ook.. Eerst even goed inrijden, en daarna chippen... Echter, nu ik op bijna 20.000 km zit, ben ik gewend aan het vermogen, en heb ik eigenlijk geen zin meer om 500 euro uit te geven voor een beetje meer vermogen. Ik vind het wel prima zo :) Een top van 180 km/h is hard zat, als ik echt hard wil rijden, pak ik mijn Kawa Z1000 wel :cool:
 
dat klopt...ik zit nu al op 25.000km en sjaa ben ook al beetje gewend aan al dat slow ass optrekken en wegrijden...op de snelweg gaat die prima mee...zoveel schakel ik niet terug omdat ik het niet nodig vind om zo snel in te halen ;)

ventura is denk ik toch minimaal 600-700?
want je moet toch ook die filter erbij kopen of heb ik het nou verkeerd?
 
is niet verplicht hoor, (veel?) effect heeft het toch niet omdat je een turbo hebt welke de druk zelf regelt.. misschien dat de turbo 0,1 seconde sneller op toeren is maar ach dat merk je niet
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!