Jayare :: 2012 Volkswagen Polo

Nog zeker tevreden. Vooral over de souplesse van de rit en het kabinegeluid. Ik ga vrijdag nog even langs de werkplaats om het dakconsole wat vast te laten zetten (lijkt een klemmetje te missen).

Qua modificaties: ik ga van het weekend een deadplate installeren en zit te denken over de soundactuator knop (al stoort me dit nu geenzins). Misschien dat ik 'm tzt laat chippen, maar niet nu: de leasemij let nu teveel op en wil in ieder geval de kinderziektes er eerst uitrijden.

Wat me vooral opvalt is de blikken op de weg. Ik reed hiervoor een Ibiza FR en sport. Prima wagen op zich. Maar nu voel ik me bekeken. Een beetje zoals ik iedere keer toch even kijk wie er in die Mini cooper rijdt en of het een beetje lief terug lacht/zwaait :) Niet gewend.
 
1250km Paar hele slimme en nette mensen hebben mijn motorkap en linksvoor bekrast door er iets op te zetten (wat er daarna vanaf viel aan de krassen te zien). Geen briefje. Au.
 
Ge-wel-dig. Terug van 'Care' schadeherstel te Zaandam.

Resultaat:
9/10 krasjes zijn weg, maar
nu de auto in de zon staat is het een en al hologram :(

Klacht bij de leasemaatschappij achtergelaten. Zal nog wel een keer terug moeten naar Care van hun, maar ben er een beetje bang voor als ze niet weten hoe ze moeten polijsten... :(
 
was toch een lease? heb jij er dan ook last van en dan bedoel ik eventuele kosten? desondanks zijn het weer
74b151b4fb54abb772cbcca43a066c20.gif
die overal schijt aan hebben en te lui zijn om te werken en dus maar geld verdienen met het stelen van hardwerkende mensen eikels!
 
@Djaggo was idd een lease, maar nu valt de GTI in de 25% bijtelling klasse. Helaas. Moet binnenkort een nieuwe bestellen en weer wachten. In de tussentijd rijd ik een (excuse my french) Opel Astra turbo...
 
@Djaggo was idd een lease, maar nu valt de GTI in de 25% bijtelling klasse. Helaas. Moet binnenkort een nieuwe bestellen en weer wachten. In de tussentijd rijd ik een (excuse my french) Opel Astra turbo...

Dat is idd een vervelende bijkomstigheid van hét kwijtraken van je auto op al zo'n vervelende manier:roll:
Trouwens, geen ambities om voor een blue gt te gaan ipv een GTI?
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!