janzzen's polo bm candywhite

hallo allemaal,

aangezien ik deze site al zon 3 maanden in de gaten houd en dat ik mede dankzij de enthousiaste mensen hier ook maar een polo bluemotion heb aanschaft, heb ik besloten hier ook maar een profiel aan te maken.

mijn naam is Rob woon in Noord Brabant en ben 23, heb hiervoor 2 golfjes (1.3) gehad en een volkswagen vento. omdat ik eind november 2 keer op een dag pech gehad heb met mn laatste golfje maar besloten om direct een nieuwe auto te kopen.. een polo dus. de dag erop naar de dealer in de buurt (auto daamen in helmond) hier een offerte laten maken maar was het er niet mee eens omdat ik teveel moest betalen (stelletje pinnen :twisted: )
de dag erop naar autodrome coolen geweest (veghel) hier waren de mensen al stukken vriendelijker en na 3 dagen onderhandeld te hebben toch maar een nieuwe auto gekocht...

dit istie geworden:

polo bluemotion 4 deurs,
candywhite,
metric bekleding,
comfortline pakket,
climate control,
navigatie systeem pioneer avic 9310bt,
set winterbanden/velgen

lekker 'standaard' omdat ik al de paketten vrij 'nutteloos' vond (met alle respect overigens!!!)

maargoed, afgelopen 3 januari was het dan zover; ophalen die auto :) als een klein jongetje naar de dealer... waar ik direct mocht pinnen... :cry:


[resize=600:isqtcctp]http://img828.imageshack.us/img828/7995/693j.jpg[/resize:isqtcctp]

[resize=600:isqtcctp]http://img338.imageshack.us/img338/2821/694ns.jpg[/resize:isqtcctp]

[resize=600:isqtcctp]http://img269.imageshack.us/img269/8348/687hr.jpg[/resize:isqtcctp]

foto van de pioneer,, aangezien dat deze niet overal voor handen ligt
 
hey

kijk dat is beter, heb weer even 30 min liggen piellen, maar tis gelukt bedankt bas Big Grin

over veranderen gesproken ik weet (nog) niet zo goed hoe of wat, het dak wrappen (mat zwart) lijkt me wel wat, maar kan niks vinden over prijzen ofzo...
velgen (uiteraard) iemand ideeen ????
heb ook bij meerdere gezien dat ze het deel ''om'' de mistlampen heen meegespoten hebben in de carroseriekleur... das misschien ook wel de moeite want da was echt gru-we-lijk !

en instaplijsten zijn al besteld !

verder niks geen andere lampen (nee, ik heb standaard al h7 ;) ) geen led in me mistlampen of andere dingen die ik hier veel tegenkom... je moet toch uniek blijven...
 
hi Janzzen

welkom, leuk Polo, heb jij zelf voor deze navigatie gekozen of zat deze zo in deze polo en je heb hem zo gekocht? als het jou keuze is geweest waarom eigenlijk?
over nieuwe velgen kan ik je aanraden om te kijken naar origineel GTI velgen 17 inch.
suc6 verder :cool:
mvg
kerem
 
Hallo,

Ja lampe is fabriek af, ofja heb een setje reserve lampjes meegekregen ( mag ook wel met zon hoge afleveringskosten) waar een h7 lamp inzit... De pioneer heb ik bewust gekozen, de rns310 werd mij door meeerdere afgeraden ook ivm diefstal dus vandaar. Het polo virus is idd verslavend maar " het flink sparen voor n huisje " virus ook !

Bedankt voor het aanbod van de velgen Cornesagt, maar ik sla het af, wil liever iets lichtmetaal... Verder wel dikke complimenten over je voorbumper, superdik !! Heb je hier misschien meer fotos van ? En hoe heb je da gedaan ?

Gr rob
 
mistlamp kapen en de grill onderste en bovenste randje schuur en en spuiten
is het zelfde als Cornesagt maar dan een andere kleur ;)

[resize=600:cafvrwcz]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LTRELC6U.jpg[/resize:cafvrwcz]



groeten ger
 
janzzen zei:
Hallo,

Ja lampe is fabriek af, ofja heb een setje reserve lampjes meegekregen ( mag ook wel met zon hoge afleveringskosten) waar een h7 lamp inzit... De pioneer heb ik bewust gekozen, de rns310 werd mij door meeerdere afgeraden ook ivm diefstal dus vandaar. Het polo virus is idd verslavend maar " het flink sparen voor n huisje " virus ook !

Bedankt voor het aanbod van de velgen Cornesagt, maar ik sla het af, wil liever iets lichtmetaal... Verder wel dikke complimenten over je voorbumper, superdik !! Heb je hier misschien meer fotos van ? En hoe heb je da gedaan ?

Gr rob

Hi Janzzen

kapje rondom het mistlamp is makkelijk eruit te halen en dat op gewenste kleur laten spuiten. let op het randje van middelste stuk net onder kenteken moet ook mee gespoten worden en dat rondom.

ik ben zelf ook ermee bezig en volgende week is het klaar.kost me ongeveer 70 euris.
mvg
kerem
 
Ger zei:
mistlamp kapen en de grill onderste en bovenste randje schuur en en spuiten
is het zelfde als Cornesagt maar dan een andere kleur ;)

[resize=600:3swchwdy]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LTRELC6U.jpg[/resize:3swchwdy]



groeten ger

Ger
het ziet er goed uit en volgende week is de mijne klaar en ziet er net zo uit als die van jou. nu nog een highline grill vinden, en natuurlijk H7 verlichting unit.
dus Ger mocht je wat vinden.....

Mvg
kerem
 
janzzen zei:
Ja lampe is fabriek af, ofja heb een setje reserve lampjes meegekregen waar een h7 lamp inzit...

Dat wil niet zeggen dat je H7 koplampen hebt. Dat deden ze ook bij POUW Zwolle. Bij alle Polo's H7 reservelamp setje leveren terwijl "Trendline" en "Bluemotion" altijd H4 Koplampen mee krijgen.

Ik had ze erop gewezen en ze schaamden zich dood daar bij de magazijn en verkoop. Dus als het goed is heb je gewoon H4 koplampen.. met bijgeleverde verkeerde H7 reservelamp setje.
 
haha,

schitterend gewoon... ik dus idd maar even gechekt en wat blijkt, iedereen hier heeft (van zelf sprekend) gelijk.. zijn dus idd H4 koplampen.. ik ook met mn grote mond meteen.. stelletje kut-javanen bij de vw dealer das nog wel te stom voor woorden eerlijk gezegt...

maargoed is er veel verschil tuissen h7/h4 of xenon/h4 en waar moet ik aan denken om andere koplampen te kopen e is dit zelf te doen ?

(daar gaan wel al met aanpassingen)

gr !
 
schijnt veel verschil in te zijn qua verlichting ja ;)
ik zelf heb een h4 bi-xenon kit in m'n lampen gezet, maar ik ben zelf nog absoluut niet tevreden met 't lichtbeeld; ik heb dus besloten te gaan sparen voor een omgebouwde set retrofit projector xenon ;)

wordt overigens aangeboden hier op 't forum ;)

qua verdere verlichting kan ik je geen info geven aangezien ik er geen ervaring mee heb.
 
VW  6R  1.2TDI 
hallo allen,

na een lange tijd niks gezegt te hebben (ik ben lui) heb ik ondertussen weer geinvesteerd, heb een setje instaplijsten gehaald bij de dealer, zelf eringeplakt (wel wat werk maar zit goede beschrijving bij !) fotos volgen wel voor nieuwsschierige mensen. verder even een vraag hoe ik kan checken hoe vol of leeg mn ruitewisservloeistof tankje zit ??

en als ik het een ander ga veranderen met vagcom behoud ik dan eigenlijk mijn garantie nog of weet niemand hoe die bepalingen zijn ??
 
Als je koplampsproeiers hebt zou er een verklikker in moeten zitten, anders merk je het wel als je tank leeg is (heb ik zelf ook altijd last van) :lol:

En qua vagcom deden ze bij mijn dealer niet moeilijk, ze hebben zelf namelijk een paar dingen voor mij aangepast en ik heb zelf nog een paar gedaan onder het motto ze hebben toch al wat veranderd Stick Out Tongue
(zorg wel dat je weet wat je veranderd, cq aan- en/of uitzet)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!