Janvandeaast :: 2011 Volkswagen Polo 6r

Nou het volgende is besteld:

Achteruitrijcamera voorzien van leds voor sávonds:
1__53048_zoom.jpg


Pioneer TS-WX77A voor de dikke beats JUNGUH Stick Out Tongue :
ts-wx77a_1.jpg
 
Is niet zo moeilijk kabel aansluiten aan video aan je zenec (geel) rca kabel langs de pasegierskant naar achteren daar zit ook een schroef waar je goeie massa vandaan kan halen en aan je achteruitrijlicht aansluiten elco er tussen en klaar.

kabel van je kentekenplaat via het rooster naar binnen laten komen rooster terugplaatsen aansluiten aan je kabel die naar je zenec en stroomstekker gaat klaar.
 
Is niet zo moeilijk kabel aansluiten aan video aan je zenec (geel) rca kabel langs de pasegierskant naar achteren daar zit ook een schroef waar je goeie massa vandaan kan halen en aan je achteruitrijlicht aansluiten elco er tussen en klaar.

kabel van je kentekenplaat via het rooster naar binnen laten komen rooster terugplaatsen aansluiten aan je kabel die naar je zenec en stroomstekker gaat klaar.

en hoe doe je dat met stroom dan?? ik heb eigenlijk nu wat jij zegt. ik heb de stroom aangesloten op de achteruitrijlicht en massa zit erop.
als ik de auto op het contact zet en in z'n achteruit zet dan springt de camera aan. nice... echter als ik de auto nu start doet ie dus nix...
ik heb er geen elko tussen zitten dus ik gok dat dat m is.. waar dient dat prectes voor dan??

Ook heb ik een functie op de zenec zitten dat als je achteruit activeert dat de camera automatisch aanspringt. dit is simpleweg een kabeltje waar ±12V op moet staan om te werken. (reeds getest met auto op contact). Nu wil ik dit dus ook aan de achteruitlicht schakelen alleen moet er dan ook een elko tussen?

En wat voor elko moet ik ertussen zetten? Sorry veel vragen maat ik wil het graag goed voor mekaar hebben!!!
trouwens wel leuk al dit geknutsel Big GrinBig GrinBig Grin
 
De spanning op de camera vanuit de achteruitrijlamp is niet een stabiele 12 volt dit lost je op door middel van een elco ik heb verschillende gestest en met een elco van 2200uF werkt ie perfect.

Waar heb je de massa vandaan? zorg dat je een goeie massa heb rechts heb je ergens een schroef zitten waar je een goeie massa vandaan kan halen als ik vanmiddag effe tijd heb maak ik wel een foto van waar die zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het gedaan door middel van testen en gevraagd bij een electro speciaalzaak ik had 100, 1000 en 2200 uF en laatst genoemde zag ik geen trilling in beeld met motor aan en bleef stabiel een Elco spaart zeg maar wat stroom op en zorgt dat de spanning constant blijft.
 
na veel gepriegel en leerervaringen opdoen zit de subwoofer en achteruitrijcamera erin :)
ben heel blij met de sub!!! het hoeft niet zo hard van me maar dit is toch wel lkkr dat er iets meer beuk in zit :)
ik zal vanmiddag even een paar plaatjes maken :)
 
Inderdaad, ziet er erg goed uit Jan!
Als ik zo die sub zie, vind ik het heel even jammer dat ik een GTI heb :sad: Maar dat is weer heel snel voorbij als ik in de auto zit, laat staan als ik ermee rijd :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!