Jan's Candywhite TSI... (Striping op pagina 6)

Jaah ik vind t ook echt twijfelachtig...
kwam ineens in me op Stick Out Tongue

ik wou zowiso deze eronder doen:
vwpolovdiffusor8af1f-1.jpg
 
ik ben het met bas eens das dus 10 x niks he zo'n zwarte motorkap...ik zou het niet doen..

EDIT: je bedoelt dat lipje onder je voorbumper? ja dat is opzicht wel mooi...alleen hoe maak je zoiets vast eigenlijk met schroeven?
 
Als je het gaat doen (ben er ook geen fan van, maar smaken verschillen gelukkig :wink:), zou ik voor glans gaan. Dat staat mooier bij je dak en je striping op de zijkant. Plus wat Smartie86 zegt: de drl-kappen in het wit, en wellicht ook de rode biezen in je grille.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb het zelfde idee erover glans staat mooier in combi met je dak. Wat die lip betreft, vind ik ook erg mooi aar ik heb nu al probleempjes met verkeersdrempels maar mooi is het zeker.
 
Ik heb de fotoshop eens rustig bekeken en vind het best gaaf :) denk dat het in het echt veel beter zou zijn dan op deze shop.
Zo'n onderlip wil ik ook heeel graag maar dan moet ik ook ineens regening gaan houden met drempels, dus de jury is het er nog niet over eens ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!