Is het al zomer?

ALs er staat "hier lopen de spaken WAT ronder" dat betekend dat de spaken nog wel rond lopen maar niet zo erg als op de foto...maar nog wel rond.

Dus als ik het GOED lees dan zijn ze nog wel een beetje rond,wat de LCR wielen niet zijn,die zijn namelijk helemaal vlak...

Wie leest er nou goed... :lol: ;) ;) ;) ;)


We hebben allemaal gelijk alleen de een heeft meer gelijk dan de ander :cool: Big Grin Stick Out Tongue


Who cares haha
 
enveekaa zei:
Heb geen foto kunnen vinden met de juiste belichting, maar met een beetje fantasie kon je een heel eind toch? Big Grin

Inclusief Cupra R badge, beetje vloeken in de kerk natuurlijk, moet kunnen!

[resize=400:38kk86bu]http://i43.tinypic.com/29wqyg.jpg[/resize:38kk86bu]

:shock: .....

JALOERS!

Prachtig deze combinatie, ik heb ze nooit kunnen vinden en ik zoek al 4 jaar naar deze velgen :( . Eerst voor mijn ibiza en nu voor mijn polo, maar tot dusver geen geluk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!