Is airco ooit een optie geweest op de 6n1?

Zoals de titel van mijn post al aangeeft ben ik benieuwd of de polo 6n1 ooit met airco is geleverd?
Ik heb zelf een harlekin waar geen airco opzit en dit vind ik erg jammer, ik kijk daarom ook regelmatig of er toevallig een te koop staat die dit wel heeft, maar ben er tot nu toe nog geen tegen gekomen en vroeg me dus af of een airco wel ooit geleverd is op die generatie polo's.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Ik ben nog aardig nieuw hier dus als dit niet de goede plek is voor dit soort vragen dan hoor ik het graag!
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 60pk 
@P0ppys welkom op het forum, hier eentje met airco. In Marktplaats selecteren op bouwjaar en airco als optie, komen er wel meer uit.


Onderdelen via de onderdelenlijn. Succes!


1652346796592.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: P0ppys
@P0ppys welkom op het forum, hier eentje met airco. In Marktplaats selecteren op bouwjaar en airco als optie, komen er wel meer uit.


Onderdelen via de onderdelenlijn. Succes!


1652346796592.png
Hoi Sal, bedankt voor je reactie. Dat helpt al enorm. Dan ga ik gewoon lekker verder zoeken.
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 60pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Mijn ouders hadden een 6N met airco & climatronic!! (achteraf bij de dealer ingebouwd geweest zover ik begreep van de eerste eigenaren)
Aha, Ik heb inderdaad al eerder gekeken naar het laten inbouwen van een airco, maar ben door meerdere bedrijven afgewezen. Als je toevallig een bedrijf weet wat dit kan doen ben ik zeer geïnteresseerd.
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!