iphone 5s telefoon houder

Beste,

vandaag mijn "new polo" opgehaald. Heel blij mee, maar nu wil ik een houder aanschaffen, bij voorkeur een brodit, om mijn iphone 5s in te kunnen zetten. Ik vind het prettig als hij rechts van de navigatie zou zitten. Op de meeste sites zie ik ze nog niet geschikt voor het 2014 model.

is er iemand die een goede houder heeft hiervoor en aan wil geven welke dat is?
 
De mooiste oplossing is denk ik toch een Kuda Dashmount voor naast je radio waarop je dan een Brodit iPhone 5/5S houder monteert. Het dashboard van de 6C heeft geen andere form tov de 6R. De houder bevestig je tussen de radio-omlijsting en de rest van je dashboard, en 1 schroefje in je handschoenen vak. Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee. Mooi voordeel is dat het net lijkt alsof hij daar ook echt hoort te zitten, omdat de structuur van het gebruikte materiaal erg overeenkomt met hoe het dashboard eruit ziet.

Dat is imo stukken beter dan van die universele houders (die toch een stuk lomper zijn) of houders die je op de ventilatieroosters plaatst. Het kost wel wat meer trouwens, en als je het mooi wil doen zou je de kabel netjes moeten wegwerken achter de radio etc. :)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Bij de 6R zit de radio toch ook richting de bestuurder gedraaid? Of is dit bij de 6C meer?
Verder zit er dezelfde radio-omlijsting in, dus dat is het probleem verder niet. Het gaat zich namelijk om de buitenkant van de radio-omlijsting, niet de binnenkant (waar de radio invalt).
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Is het niet meer mogelijk de OEM carkit te kiezen als optie en daarop de iPhone houder van VW te plaatsen? Werkt heel goed, fastcharge functie, nieuwe BT versie dus ook goed te gebruiken voor audiostreaming tegenwoordig en sowieso makkelijk vervangbaar als er nieuwe phones uitkomen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!