Ipad mini in je Passat CC, omdat het kan

Ik wil hem dan ook draadloos, eigenlijk precies zoals in de video. Anders is het net niks vind ik. De Nexus 7 lijkt me dan ideaal alleen moet ik dan zagen in mn middenconsole. Maar ben bijna zeker dat ik het ga proberen, wou anders namelijk een 2din navigatie systeem kopen en dat zou dan duurder uitkomen!
 
Nja ik heb nu een Samsung S3 dus met een nexus 4 schiet ik niet echt veel op :S

Wel kan ik natuurlijk mijn phone integreren ipv een tablet maar dat vind ik dan weer niet echt top, want dan is het nog steeds een klein scherm
 
Zelf ben ik een enorme Apple fan, dus ben ik bij het uitkomen van de Ipad mini gaan kijken naar de oplossingen die er zijn om deze in het dashboard in te bouwen. De maat van deze Ipad mini is net iets te groot voor de 2-din. Daarom de vraag of iemand anders hier ervaring mee heeft. En zijn er standaard oplossingen beschikbaar? Scosche had een oplossing, maar helaas die niet verder ontwikkeld. Zie iPad in Car - Scosche Dash Kit for iPad - YouTube
 
Ik heb dit zeer serieus overwogen met een android tablet, maar in een 2 din past dit gewoon niet netjes. Bij een passat of bijvoorbeeld een bora, golf zou dit wel passen, omdat de ruimte rondom de radio groter is. Ik heb er vanaf gezien ;)
 
Ik heb dit zeer serieus overwogen met een android tablet, maar in een 2 din past dit gewoon niet netjes. Bij een passat of bijvoorbeeld een bora, golf zou dit wel passen, omdat de ruimte rondom de radio groter is. Ik heb er vanaf gezien ;)

En als je nou eens als telefoon voor een note 2 gaat en daarvoor een indash carkit mount maakt en dat tegelijkertijd aansluit op een versterker oid voor media navi enz?Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja ik heb een Galaxy S3, dus die heeft dat zeg maar ook allemaal alleen is de note dan groter. Maar dat is het voor mij dan weer niet waard voor die 500-600 euro die je er dan in steekt ;)
 
Ik blijf hopen op de komst van een iets compactere Ipad mini 2... Of is er iemand die een andere oplossing heeft voor het inbouwen van een Ipad (mini) in een Polo 6R?
 
Ik heb de aaipad mini al een tijdje in de Polo aangesloten op de radio. En moet zeggen dat het me wel bevalt. Maar ik neem hem alleen maar mee als ik lange stukken ga rijden, en als ik de ipad niet gebruik dan steek ik de iPhone erin. Ik laat de ipad ook nooit in de auto die ben je zo kwijt Het is echt ideaal alles via de speakers YouTube appie waar je de filmpjes kunt downloaden en ofline bekijken/luisteren, FaceTime is ook handig moet dan wel de tethering aanzetten van de telefoon. Al met al eindeloze mogelijkheden.
 
We wachten de WWDC van Apple af die binnenkort weer start... dan ga ik kijken hoe de Ipad mini 2 eruit komt te zien. Die wil ik waarschijnlijk laten inbouwen in het dashboard ipv de huidige radio. Uiteraard wel verwijderbaar m.b.v. een slede, zodat ik deze thuis via wifi kan instellen en mijn muziek voor onderweg erop kan zetten. Een versterker, fm-receiver, obd wifi connector en wat extra bekabeling laten inbouwen en het zou moeten lukken. Ben nog aan het denken over hoe handsfree te kunnen bellen via de Ipad via bluetooth.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!