Inzending "Foto van de Maand" September

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dank aan Soedje, hier mijn bijdrage:
dsc6052r-1.jpg
 
Oke,

Ik had hem al in mn intro gebruikt maar het weer / mijn vrije tijd werkt nog niet echt mee dus bij deze...

[resize=600:372sih7g]https://lh4.googleusercontent.com/-a0pPAHp8a2Q/TjG1FzQD3cI/AAAAAAAAAE0/3MtlL-5nD10/s1024/BGpolo3.jpg[/resize:372sih7g]

BTW de 1e in dit topic is ook echt mooi gedaan man!

cheers
 
Omtrent de foto van de maand zou het toch leuk zijn als de foto van de maand ook op de home pagina vertoond wordt. ;) Mannen enne de foto die 1ste geworden was deze maand moet ik opzoeken ik ken em nergens vinden voor de wallpaper sectie. Is de wallpaper sectie ook al online?

Ik hoor het graag,

mvg,

Enzo
 
ok, na anderhalf jaar geen enkele foto meer te hebben na bewerkt heb ik voor de lol weer eens een poging gewaagd :cool:

verwacht geen super resultaat, maar meer een kek plaatje om ff naar te kijken :lol:

FotoPD73S3V3D-1.jpg
 
VW  6R  1.2TDI 
haha, ga jij ook proberen te winnen Jeroen? Stick Out Tongue
ik heb meer zoiets van gewoon mee doen voor de fun en 't nabewerken weer en beetje oppakken en maybe met heel veel geluk een keertje de foto van de maand schieten, al heb ik een hard hoofd in dat laatste Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Johan zei:
Het gaat niet persee om de mooiste bewerking he.. het is ook thema gebonden dus als je daar iets creatiefs mee weet te doen hoeft dat kwaliteit/nabewerking niet 100% te zijn ;)
dat ben ik sowieso met je eens! ;)
maar toen ik 16/17 was, was ik helemaal into fotograferen en de nabewerking dus is het wel weer leuk om daar mijn accent op te leggen, al moet ik nog flink oefenen om in de buurt van Soedje's kwaliteiten te komen Stick Out Tongue
en ik had zoiets van ik schiet even een plaatje met een licht inkomend avond zonnetje en dan eens even kijken wat ik met bewerking kon opsmukken ;)
zoals ik al zei, meer een kek plaatje dan een winnaar van de maand, maar ik ga me vrolijk bezig houden met inzenden want wie weet lukt het me de komende maanden wel een keer :)
(niet geschoten is altijd mis :mrgreen: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!