Intrieur

Ik heb een grijs intreur dashboard enz en wil dit graag veranderen naar een rood interieur zou dit moeilijk zijn te vervangen zonder veel te beschadigen.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
In dit filmpje zie je hoe het dashboard uit elkaar wordt gehaald. Gebruik geen schroevendraaier maar een plastic tool zoals ook in het filmpje. Misschien is wrappen ook een optie voor je.

 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
TS stelt een vraag, ik probeer die vraag te beantwoorden. Wat jij slopen noemt, zie ik als demonteren.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ja zo ziet het er makkelijk uit maar vaak als je zelf aan de gang gaat blijkt het toch moeilijker te gaan en beschadig je meer.
Maar iedergeval bedankt.
Ja wrappen dacht ik ook aan maar als je dit er weer af haald moet je echt veel schoonmaken en dat zou ook niet makkelijk zijn om alles weer als van ouds te krijgen lijkt mij.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Als je die led stripjes in je dashboard hebt is wrappen niet te doen.
Om de wrap daar tussen te krijgen past niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!