Interieurstrip

V

Verwijderd lid 195

Misschien overbodig maar ik wilde toch even mijn nieuwste creatie delen, en jullie mening vragen.

Zoals waarschijnlijk bekend hebben de Scirocco, Touran, Golf etc allemaal een 'interieur strip' ofwel 'dashboard strip'. Dit lijkt mij de Polo 6R ook zeker niet misstaan, vandaar dat ik vanmiddag met een stuk plint en vinyl creatief ben geweest om een indruk te maken van hoe dit er uit zou zien:



Wat vinden jullie, maak het of kraak het ;) .

Oh even voor de goede orde, ik ga dus géén met vinyl beklede plint op m'n dashboard plakken hé. Het gaat enkel om het idee van een strip en hoe zoiets te maken is.
 
mooi zenec systeempje zeg ;)
maar ik vind het wel mooi staan! ik zou zeggen doen!! chrome of glanzend zwart? Hmm bij nader inzien toch maar geen chrome want je word er echt helemaal debiel van als de zon erop schijnt :roll:
 
Het heeft inderdaad wel wat! Denk dat er wel markt voor is ;) Ik meldt me vast aan voor een stripje op maat, wel in de uitvoering 'engine spin' wat in de R32 zat.. Voel ik me weer helemaal thuis Big Grin Big Grin

picture035g-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!