Interieurlamp

Hoi hoi,


Zijn er mensen bekend mee die een volledige lamp vervangen hebben in de polo? (En dan bedoel ik niet de pitjes :) ) het zit namelijk zo, de mijne mist zijn schuifje (zie foto) en ik wil graag dat mijn verlichting in de auto aangaat als ik mijn portier open. Ik heb al geprobeerd met een voorwerp dat schuifje naar de andere kant te schuiven, maar daar is geen beweging in te krijgen. Al via ome Ali wel een vervangend product kunnen vinden, alleen kom ik nog niet goed tot de ontdekking hoe ik die volledige lamp vervang. Als er andere oplossingen zijn, mogen deze ook gedeeld worden :)
 

Bijlagen

  • IMG_20230907_195443.jpg
    IMG_20230907_195443.jpg
    692.3 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Wil je heel het blok vervangen?

Inderdaad het doorzichtige gedeelte kan je los klikken daar zitten 2 torx.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat een voorwerp gebruiken schade maakt of de plastic bevestigingen kapot maakt.

Je hebt van die plastic spatels weet niet hoe je die noemt. Kosten ook een paar euro bij Ali. Daar gaat het “wrikken” makkelijker mee.

Je moet ook aardig wat kracht zetten om de hele lampunit eruit te krijgen, maar wel met beleid anders sloop je je hemel bekleding, er zit een metalen frame tussen de hemelbekleding en de unit.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Wil je heel het blok vervangen?

Inderdaad het doorzichtige gedeelte kan je los klikken daar zitten 2 torx.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat een voorwerp gebruiken schade maakt of de plastic bevestigingen kapot maakt.

Je hebt van die plastic spatels weet niet hoe je die noemt. Kosten ook een paar euro bij Ali. Daar gaat het “wrikken” makkelijker mee.

Je moet ook aardig wat kracht zetten om de hele lampunit eruit te krijgen, maar wel met beleid anders sloop je je hemel bekleding, er zit een metalen frame tussen de hemelbekleding en de unit.
Deze bedoel je?

Zat al in mn mandje van Ali in ieder geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!