interieur en exterieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey mede polo gebruikers heb leuke interieur en exterieur staan voor een polo automaat 5 deurs muis grijs iemand interesse kijk gerust op marktplaats.nl en kijk onder volkswagenonderdelen en toets in interieur en exterieur
 
Sorry voor deze mening, maar ik vind het altijd een beetje vervelend om hier een account aan te maken om enkel je spulletjes te verkopen zonder verder iets toe te voegen. Tuurlijk, wellicht is iemand er blij mee. Maar dan niet eens een duidelijke advertentie maar een verwijzing naar marktplaats, en ook geen foto's.
Goed, ik wil hier niemand mee tegen het hoofd stoten, maar wilde het wel even kwijt.
 
[MOD-opmerking]
Dit is een manier van doen die absoluut niet past op dit forum. Zie ook de reacties van sjengcity, Peter K en boukejilleba. Vandaar sluiting van deze "advertentie".
Het laatste bericht van mou heb ik gekopieerd naar "Onderdelen gespot".
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!