Interieur BlueGT

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Heren, even een vraag over het interieur van de Blue GT.
Ik heb bij twee verschillende dealers een offerte laten maken voor deze heerlijke polo.
Ik kon hierbij kiezen tussen 2 verschillende interieuren. Het interieur dat je overal in de folders ziet (antraciet met blauw), of een volledig antraciet interieur.
Zijn er mensen op dit forum die voor het 2e interieur hebben gekozen?
Zoja, hebben jullie daar dan een foto van. Ik heb wel al een foto gezien in een folder, maar ik kan hier niet goed op zien of dit ook echt een heel donker interieur is of toch niet.
Ook vraag ik me af of de delen die in het 1e interieur van leder(look) zijn, in het 2e interieur ook van leder(look) zijn?

Ook is er nog een optie voor gedeeltelijk Leder interieur (kosten ruim 1200 extra).
Wat is het verschil hierbij met het "gewone" Blue GT interieur?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Niemand die me een beetje kan helpen bij mn vraag?
Ik heb nog een beetje gezocht, maar kan echt vrijwel niets hierover vinden.

De codes voor de bekleding zijn:
-RU (blauw/antraciet)
-EM (Alcantara/antraciet)

Wat me wel opvalt is dat de EM code in de lijst staat wanneer er voor een half leder interieur (WL1) is gekozen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Het vreemde is dat voor de keuze van EM interieur geen extra kosten worden gerekend.
De ene dealer wist me niet te vertellen wat het precies was.
De ander ging netjes bellen en kwam met de conclusie dat het zoals de originele bekleding was maar dan het zwarte stof en blauw alcantara beiden in antraciet alcantara.
Het stukje licht grijs lederlook is dan zwart.
Maaaaaaarrrrrrr......
Als ik dan ga kijken bij het half leder pakket zie ik dezelfde stoelen.
Waar betaal je dan nog E1250,- voor??
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Na wat zoeken denk ik toch echt dat het EM interieur het interieur is van het half leder pakket.
Ik heb het vermoeden dat de dealers hier een fout maken.
Als we de auto aan het samenstellen zijn, kan de dealer aanvinken dat er interieur EM in moet komen.
Dit staat dan ook op de offerte.
Maar zonder dat optie "WL1 Ged. lederen interieur (1253,56)" in de optielijst komt te staan.
 

Bijlagen

  • 001paint.jpg
    001paint.jpg
    210.4 KB · Weergaven: 141
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik wou eerst ook zwart ipv het wit/zwart/blauw maar dat kon alleen als optie van 1200,- bleek achteraf. Dan krijg je half leer/aclantara interieur zoals op deze foto.

img5429r.jpg


Ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan voor zoveel geld want het zwart/blauw/wit interieur is in het echt mooi zat, het blauwe alcantara is na 20.000km nog precies zoals die was toen we hem bij de dealer ophaalden.
 
Op welk moment bleek dat het niet kon zonder leer pakket?
Ik vraag me namelijk af in hoeverre ik van de dealer kan verwachten dat er wel het zwarte interieur in komt bij aflevering.
Hij heeft zoals je ziet op de offerte wel het zwarte interieur aangevinkten gezegd dat het kon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Eveneens voor het blauw/zwart/grijs interieur gekozen. Vind ik persoonlijk veel frisser kijken, en het is gewoon uniek voor die BlueGT.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb afgelopen vrijdag de handtekening gezet, dus hij is onderweg.
Het is toch het originele interieur geworden. Ik wilde eigenlijk het interieur als Donatello liet zien, maar dit is dus van het half leer pakket á €1255,-..
Het vreemde was eigenlijk dat ik bij 2 verschillende dealers dit interieur kon aanvinken zonder het half leer pakket te nemen.
Toen ik bij vMossel vroeg of dit wel klopte, is hij dit uit gaan zoeken en liet me een paar dagen later weten dat hier wat verwarring was ontstaan bij Pon en het toch niet mogelijk was. Al helemaal niet bij mij omdat ik ook BiXenon had besteld. Ik mocht wel compleet leer in laten bouwen tegen inkoopsprijs.
Toch maar niet gedaan.
De Polo word half December geleverd maar komt 2 Januari op kenteken gezet. Dan staat op kenteken toch bouwjaar 2014.

@WobbleKid: vUdenhout had zeker een nette offerte, maar die van vMossel was nog netter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!