Interieur 9N demonteren, hoe?

Is er iemand die mij wat informatie kan geven over het demonteren van het interieur van mijn Polo 9N?
De zitting van de achterbank krijg ik er nog wel uit, maar dan houdt het eigenlijk ook wel op.
Hoe krijg ik de rugsteun van de achterbank los?

Bij de voorstoelen zie ik per stoel 4 van deze "schroeven":


Zijn dat de enige die los moeten?

Alvast bedankt! :)
 
voorstoelen zijn 4 torx bouten en stekker van je airbag als ik me niet vergis.
Rugleuning weet ik niet...
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Dat zijn multitorx bouten en niet zomaar torx. Ik zou beter een multitorx bitsetje halen. Is max 10 euro bij brezan ofzo. Het zijn de kosten niet.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Stoelen zitten er ook in! Big Grin Bestuurdersstoel heeft wel een bakje, de bijrijders stoel niet.
Wil eigenlijk het volledige onderstel van mijn oude bijrijdersstoel overzetten, aangezien deze ook in hoogte verstelbaar is.
Weet iemand of dit een beetje makkelijk te doen is?

Zag dat onder beide stoelen het volgende onderdeel zit:



Is dit de benodigde module of is dit weer iets anders?
 
Nee dat niet. Als de bijrijdersstoel 3 pinnen in de stekker heeft en de bestuurder 6 pinnen heeft zul de kabelboom die je nodig bent moeten aanpassen zoals ik dat gedaan hebt en werkt alles gewoon goed. Dan regelt 1 module de beide stoelen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!