Interessepeiling MyPolo poets clinic bij Carclean.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Beste leden,

In samenwerking met Carclean.com willen wij voor een groepje leden (maximaal 20) op hun locatie een poets-clinic gaan organiseren, dit zal ongeveer rond April 2019 gaan gebeuren. De verwachte kosten zijn €35,- p.p. inclusief verzorgde lunch en op de dag van de clinic kun je producten kopen met 10% korting.

Nu wil ik graag weten;

- Is er interesse (genoeg) voor deze clinic? (indien ja, willen wij vooraf wel een bedrag vooraf betaald hebben om zeker te weten dat iedereen komt)
- Welke werkzaamheden zou je behandeld willen zien?

Zodra ik e.e.a. samengevat heb zal ik contact opnemen met Carclean.com

Namens MyPolo.nl en Carclean.com willen we jullie van harte uitnodigen voor een leuke leerzame dag die van 9.00 tot 16.00 zal duren.
 
Ik weet dat Carclean de clinics altijd goed verzorgt en ze regelmatig stampvol zitten. Het is aan de prijzige kant, maar direct ook heel leerzaam. Ik zou wel graag (ook voor de beginnende mensen, ik loop al wat langer rond in de detailwereld) een algemene poetscursus zien (hoe was ik, hoe reinig ik mijn velgen/kunststof onderdelen, etc.), klinkt heel stom, maar er komt veel meer bij kijken dan op het eerste oog lijkt. Daarnaast nog wat tips om interieur te reinigen. Misschien achteraf nog een paar panelen polijsten, daarmee een beetje spelen, maar ik kan me ook prima voorstellen dat dat voor sommigen te hoog gegrepen is (misschien aansluitend nog wat 10% kortingsbonnen regelen voor een eventuele vervolgcursus polijsten/DAP).
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Leuk iniatief! Ik kan me vinden in de onderstaande invulling van @Giltix

Ik weet dat Carclean de clinics altijd goed verzorgt en ze regelmatig stampvol zitten. Het is aan de prijzige kant, maar direct ook heel leerzaam. Ik zou wel graag (ook voor de beginnende mensen, ik loop al wat langer rond in de detailwereld) een algemene poetscursus zien (hoe was ik, hoe reinig ik mijn velgen/kunststof onderdelen, etc.), klinkt heel stom, maar er komt veel meer bij kijken dan op het eerste oog lijkt. Daarnaast nog wat tips om interieur te reinigen. Misschien achteraf nog een paar panelen polijsten, daarmee een beetje spelen, maar ik kan me ook prima voorstellen dat dat voor sommigen te hoog gegrepen is (misschien aansluitend nog wat 10% kortingsbonnen regelen voor een eventuele vervolgcursus polijsten/DAP).
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Topic opgeschoond, bij interesse graag melden (graag ook wat je precies zou willen leren), verdere vragen mogen ook in dit topic!

Voor de duidelijkheid;
- We hebben minimaal 15 personen nodig om het door te kunnen laten gaan, maximaal aantal is 20.
- Programma komt pas als er meer aanmeldingen zijn, dan kijken we even wat het meest gewild is en proberen we zoveel mogelijk in de dag te stoppen
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix en Turbodruk
Is dit ooit doorgegaan? Zoja, hoe was het? Nog een kans dat er weer een komt? Wil een uitgebreide car clean en detailing set gaan aanschaffen maar alleen als ik weet hoe ik het optimaal moet gebruiken :')
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Zeker toevallig! Al 4 mensen geïnteresseerd. Heel goed, misschien dat iemand iets kan regelen bij genoeg interesse?

Misschien is het mogelijk om dit op een centraal punt te doen en anders lekker carpoolen.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Moet nog 2 maandjes wachten op m'n nieuwe polo. Mag ik dan ook mee doen? Had al een lijstje met detailing spullen die ik wou gaan aanschaffen,dus dagje carclean lijkt me geen straf. Als het op locatie Berkel en Rodenrijs is waar ze zitten al helemaal ideaal.
 
Volkswagen  Polo AW Full R-Line  1.0 TSI 135PK DSG 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!