Interesse peiling Volkswagen Polo 9N 1.4 16V uit mei 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

Ik ben van plan mijn Volkswagen Polo te gaan verkopen, maar wil eerst een interesse peiling doen of ik er wel een redelijk bedrag nog voor krijg.

Specificaties:

Volkswagen Polo 9N
Mei 2002
1.4 16V
Kmstand ongeveer 57.000
Zwart

Altijd dealer onderhouden, boekjes etc zitten erbij.
Altijd netjes bij gehouden en zuinig met gereden.

Originele velgen/wieldoppen en banden zitten er ook bij.


Wat er aan veranderd is:

Dotz Mugello 17 inch, 8J velgen met zgan Michelin banden, dus vol profiel
KW verlagingsveren 30/30 zitten er ook bij
JVC AVX-KW830 Dubbeldin scherm met afstandsbediening
Voor een composet speakers van merk Focal
Achter versterker en basskist van Rockford Fosgate
Hoedenplank speakers van 300 watt p.s. en hoedenplank mooi bekleed
Pilot Xenon verlichting kit
Led kenteken verlichting

Verder wat foto's bij het praatje en natuurlijk vragen kan altijd

09042011085-1.jpg


09042011084-1.jpg


08042011079-1.jpg



Graag hoor ik van jullie of er uberhaupt interesse in mijn polo zal zijn en zoja graag een richtprijs!
Mijn richtprijs is €6000,-


Met vriendelijke groet,


Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je zelf beter een prijs kan geven wat je er minimaal voor wilt hebben ? Zo weet niemand eigenlijk wat je ervan verwacht Big Grin

Misschien een stomme vraag maar welke versterker stuurt die Rockford woofer aan ? Heb je er een foto van ?
 
Prijs wat ik er van verwacht ligt altijd hoger haha maar zat toch rond de €6000 te denken, aangezien de lage kmstand en altijd dealer onderhouden etc.
En als ik vandaag tijd heb maak ik een foto van de versterker, het merk is Rockford Fosgate maar weet zo niet welk type, heb het over laten komen uit Amerika en kostte me ongeveer €1500 toen der tijd
 
ICE heeft voor jou misschien een grote meerwaarde maar voor de gemiddelde koper is dit een mooie bijkomst, maar zij zullen er niet meer voor willen betalen. Daarnaast heb je de orginele hoedenplank voorzien van boxen wat ook leidt toe gaten wanneer je de hoedenplank speakers eruit haalt.

Plus punt is echter zeker je kilometerstand, echter heb ik ook vaak gezien dat een lage kilometerstand juist tot problemen kan leiden. Ik denk dat ook dat je er € 5.000 voor kunt krijgen, dus niet vragen (daar zou je gwn 5.500 of 6.000 moeten zetten) maar hetgeen dat je daadwerkelijk in je hand krijgt. Een korte zoektocht aangezien ik ook twijfel over behoud van mijn eigen 9N leert dat er Polo's van vergelijkbaar type vanaf €3.500 - 4.000 te koop zijn (km stand wat hoger). Je zal dus echt een meerwaarde gemaakt moetn hebben.

Hoop dat ik hiermee aan je vraag heb voldaan

Note: Het blijft een topic in het marktplaats gedeelte dus een vraagprijs vermelden is verplicht! Graag aanpassen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga met bovenstaande antwoorden mee.

Wat je gaat verkopen is een hele mooie Volkswagen Polo 9N
Mei 2002
1.4 16V
Km-stand ongeveer 57.000
Zwart

Originele velgen/wieldoppen en banden zitten er ook bij.

Met de Dotz Mugello 17 inch, 8J velgen met zgan Michelin banden, dus vol profiel en combinatie natuurlijk de lage km stand kun je meer vragen dan wat er voor die auto staat.
Eventueel kan de KW verlagingsveren 30/30 ook nog een tricker zijn, maar de rest leuk................... maar verkoopt niet of laat ik het anders zeggen daar zal maar een beperkt publiek op aan slaan en op waarde kunnen schatten. Mijn advies uitbouwen en standaard radiootje/CD speler in zetten en die discotheek :) los verkopen.
Ik schat dat je er tussen de € 6000 en € 6500 voor kunt maken. (bron autotracker.nl)
Veel succes!!!
 
Ik denk dat je voor die aantal kilometers wel iets kan krijgen maar denk geen 6000 euro zelf denk ik rond de 4500 euro niet meer denk ik.
Dit ivm de leeftijd van de auto..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Hallo,

Iedereen bedankt voor jullie reacties.
Denk dat mijn polo toch voor een liefhebber als mij bedoeld is en niet voor een persoon die een polo wil rijden.
En bouwjaar, ja hij is van mei 2002 maar weet zeker dat hij er zeker beter uit ziet dan de gemiddelde polo (qua lak en onderhoud).

De auto word zo verkocht, maar alle originele delen die erzuit zijn gegaan worden er gewoon bij geleverd dusja zie dat niet als min punt.
ICE heeft voor mij ook verder niet veel waarde, dusja daar ga ik ook niet vanuit.

Hoop er toch €5000,- voor te kunnen krijgen, anders rijd ik hem gewoon lekker zelf, misschien als (hobby) auto erbij :)

Toch bedankt voor jullie reacties!


Groeten Tim
 
5000 euro??? Heb je het dashbord met bladgoud bekleed dan? Het gaat om een auto van 10 jaar oud. 4000 is een heel stuk realistischer. De markt voor 2e hands auto's ligt compleet op zn gat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!