Interesse peiling M&G 27 april 2014 De Meern

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Beste forummers,

Via het topic mypolo meeting hebben wij vernomen dat velen van jullie graag nog een M&G voor de M&G in augustus/september zien. Deze M&G zou plaats moeten vinden in april. Gezien de tijd tot de M&G wil ik graag even een intresse peiling doen wie er zouden willen komen. Mochten er op deze datum andere evenementen zijn dan hoor ik het graag en kunnen we nog een andere datum prikken..

Datum: zondag 27 april 2014
Tijdstip: vanaf 13.00 uur
Locatie: Meerndijk 59, 3454 HP De Meern ‎

Link naar locatie: https://maps.google.nl/maps?q=burge...eern&cid=6742204930848286426&t=h&z=16&iwloc=A

Namens MyPolo

Maik
 
Ik weet niet, het is een 180 km rijden wat op zich nog haalbaar en doenbaar is.
Gaan er nog Belgen ? Kunnen we evt samen rijden, altijd leuker ... :)
Jammergenoeg staat mijn wagen dan nog niet zo als ik hem voorlopig (als tussenoplossing) wil hebben :)
 
Ik weet niet, het is een 180 km rijden wat op zich nog haalbaar en doenbaar is.
Gaan er nog Belgen ? Kunnen we evt samen rijden, altijd leuker ... :)
Jammergenoeg staat mijn wagen dan nog niet zo als ik hem voorlopig (als tussenoplossing) wil hebben :)
Kom! Kun je me wagen zien haha.

Neem ook de belgische WRC's mee Big Grin (Gilles en Eddy) dan kan ik dikke platen maken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!