Instellingen op dashboard

Hallo
ik heb mijn polo nog niet zo lang .
ik zit nog een beetje te kl.. rommelen met de instelling digitaal van de snelheid.
deze geeft nu mijlen per uur aan.
hoe kan ik dit instellen want ik kom er niet uit.
graag reacties
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
hallo het is mogelijk om de km stand tijdens het rijden miles te laten aan geven
dit doe door als het ware door te enteren met de tijd knop
dus van uren naar minuten en dan naar de km stand
en dan met de andere knop omschakelen
grt donna
 
Ik denk dat jij wat anders bedoeld Donna:)
Het gaat er volgens mij om dat als je gaat rijden, dan veranderd de totale km teller, dus hoeveel de auto gereden heeft, in een digitale snelheidsmeter.(rechtsonderin). In dit geval staat er bij blommie en bij mij het
weergegeven in mph in plaats van kph. Dit kan je echter niet veranderen met de knopjes op je dashboard. Dit kan volgens mij alleen via vagcom. Maar verschillende polo's hebben verschillende teller units, dus het kan bij de ander anders zijn dan bij mij.
 
Klopt wat downshift zegt denk ik.
ik heb vanmiddag nog even zitten klooien maar kreeg het ook niet voor elkaar.
zag wel dat ik nog 27500 km kan rijden voordat de auto een beurt nodig heeft......:rolleyes:
Maar morgen toch nog even langs de dealer ivm een zonnebrillen houder dan kan ik vragen of zij het kunnen wijzigen.
gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Ik ben hiervoor ook naar de dealer gegaan, maar dit lukte hen ook niet. Ik ben benieuwd
of het bij jou wel op een of andere manier lukt. Succes morgenStick Out Tongue

Het lijkt mij dat je dit via een vag com/ VCDS kan instellen.
Laatst kwam ik nog van alles tegen over de board computer en hier heb ik ook de taal aangepast. Bij interesse kan ik vandaag wel kijken of ik km/u kan veranderen in miles?

Ik hoor het wel Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hallo
vandaag met mijn auto naar de dealer geweest.
ook zij zeggen dat dit een bij hen bekend probleem is en niet anders kan .
ik blijf dus met een digitale instelling rijden die mijlen per uur aangeeft.
gelukkig hebben we de analoge meter nog....
groeten Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Als ik jullie goed begrijp gaat de km teller (afgelegde afstand) tijdens het rijden naar Miles
Als dit het geval is kan je dit veranderen met je klok toetsen
Probeer het maar moet lukken zal waarschijnlijk ook wel in het instructie boekje staan
Ps ik heb het over een low line Instrumenten paneel zo als in een polo bm zit bijvoorbeeld
Trouwens Jammer dat de dealer je met dit simpel iets niet kan helpen
Grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!