Instap verlichting welke kabel?

Woefer

Actief lid
423
127
43
Hallo mede leden
Ik wil in mijn polo 9n3 een extra lampje maken die meteen aan gaat met de instap verlichting. Nu is de vraag welke kabel moet ik stroom vanaf pikken. Ik heb de interieur verlichting los gehad maar kan de kabel niet meer terug vinden in de A stijl of komt deze via een andere weg? Ik pak eigenlijk het liefst stroom vanonder het stuur ergens dan hoef ik niet zover weg te gaan. Weet iemand van jullie welke de geschakelde 12v is van de instap verlichting ?

alvast bedankt
 
Je hoeft de hemel niet uit te halen.. Heb ik destijds ook niet gedaan.. Gewoon de kabel bij prikken op het aansluitblok..
Ik heb vanuit de lamp in de hemel de kabel ingevoerd naar de A styl en dan naar de beenruimte gehaald..

Ik heb ook de make up spiegel lamp,(om ff zo te zeggen) uit gehaald, voor het doorvoeren van de kabel.. Kost ongeveer 10-15 minuten [emoji14]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!