Inschrijving Foto van de Maand maart 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
RobbertV zei:
Erg gaaf Wildcard, het is dat ik helaas geen tijd en geduld heb anders ga ik hem ook zeker een keer proberen.
Thanks man! Moet zeggen dat ik de reflectie/kleuren van de lucht op jouw Polo ook wel erg gaaf vindt hoor. En wat heb je 'm schoon gehouden, met dit beroerde weer :)

Bas zei:
Erg gaaf. maar de volgende keer zou ik met de handrem afremmen dan zie je de remlichten niet branden ;) :mrgreen:
Geniaal! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg!
 
dan nu ook maar eens een foto van mijn polo

FotoFTOAQ4Y3-1.jpg
 
Wildcard zei:
Thanks man! Moet zeggen dat ik de reflectie/kleuren van de lucht op jouw Polo ook wel erg gaaf vindt hoor. En wat heb je 'm schoon gehouden, met dit beroerde weer :)

Ik heb de foto vorige week woensdag of donderdag gemaakt, hij kwam dinsdag super glimmend bij de dealer vandaan dus dat hielp wel.

Nu heeft hij inderdaad een mooie grijze 2 tone kleur ;)
 
dsc0601tj-1.jpg

Foto die deze maand wel weerspiegeld:
Sneeuw, ijs, net gebruikte schaatsen (op de voorgrond), schaatsende mensen op de achtergrond en natuurlijk de Polo!
Locatie: Brielse meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!