Inschrijven MyPolo Foto van de Maand 2019-05

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Toen hij bij de dealer op me stond te wachten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Ik zie verdacht veel R-Lines. Even een vraag.. Zijn dit "echte" R-Lines, of zijn er achteraf R-Line bumpers opgezet? Ik wil namelijk ook R-Line bumpers maar hoor weer hier en daar dat de nieuwe (Aftermarket) R-Line bumpers niet fantastisch in kwaliteit zijn. Waar haal ik dit het beste vandaan?


Die van mij is af fabriek R-line uitgevoerd. Ook interieur.
 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Ik zie verdacht veel R-Lines. Even een vraag.. Zijn dit "echte" R-Lines, of zijn er achteraf R-Line bumpers opgezet? Ik wil namelijk ook R-Line bumpers maar hoor weer hier en daar dat de nieuwe (Aftermarket) R-Line bumpers niet fantastisch in kwaliteit zijn. Waar haal ik dit het beste vandaan?
Als je een R-line bumper wilt zorg er dan voor dat je een originele hebt. Zo'n after market look bumper zal nooit perfect passen en dat zie je ook duidelijk.
De imitatie bumpers pik ik op die punten er ook makkelijk tussenuit.

Met het vinden van een bumper moet je een beetje geluk hebben, die van mij heb ik in Duitsland gevonden met wat schrammen. Maar gezien ik de bumper gecleaned wilde hebben moest ie sowieso volledig gespoten worden.

Laten we verder wel on-topic blijven ;)
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Johan, HoMi en BENx1996
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!