Inschrijven Foto van de Maand Photoshop 06-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
Forummers,

Het is weer zover! Iedereen kan zich inschrijven voor het Foto van de Maand topic, editie 06-2014.
Let op: In dit topic is bewerking met photoshop en andere bewerkingsprogramma's toegestaan.
Dit topic zal maandag 19 mei gesloten worden.
Hierna zal de poll geopend worden zodat er gestemd kan worden op de mooiste inzending deze maand.

Kijk voor een inzending toch nog even het reglement door: Foto van de Maand "Photoshop" reglement

Inzendingen graag uploaden op de volgende pagina: MyPolo - Openbare afbeeldingen

En plaats vervolgens je foto (url) in een bericht in dit topic.

Voor een uitleg hoe foto's up te loaden en te plaatsen: Klik hier voor de howto


Het MyPolo.nl Team
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
beste moderator.

ik snap niet zo goed hoe de bedoeling nu is om een foto te plaatsen voor een photoshop wedstrijd....
mischien ben ik dom maar volgens mij heb ik dit afgelopen keer niet zo gedaan...
kun jij helpen
 
beste moderator.

ik snap niet zo goed hoe de bedoeling nu is om een foto te plaatsen voor een photoshop wedstrijd....
mischien ben ik dom maar volgens mij heb ik dit afgelopen keer niet zo gedaan...
kun jij helpen

Je bent niet de enige hoor,
Voorkeur gaat uit voor uploaden via de knop boven in beeld ''Foto Uploaden''

Dit zorgt er voor dat de afbeelding sneller geladen word.
En voorkomt dat de afbeelding offline gaat.

Als de foto geupload is zie je de foto, met daarnaast een url.
Die url gebruik je om de foto te laten zien waar jij dat wilt.

Het komt regelmatig voor dat er anders geupload word.
Aangezien het openbare afbeeldingen zijn,
upload ik ze dan bij: ''Foto uploaden'' :roll:
Maar als iedereen het niet helemaal goed doet,
gaat er uiteindelijk erg veel tijd inzitten,
zodat alles zichtbaar blijft.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
ik snap er niks van whaha maar ik wacht er wel mee dan probeer ik het nog wel eens
bedankt voor de uitleg

Heb je het stappenplan al gezien?

foto uploaden als volgt.
druk boven in het scherm op de knop: Foto uploaden.
Er komt dan een ander scherm,
Klik op de knop onder ''Deel jouw afbeeldingen'' waar opstaat: Computer
Er komt nu een nieuw schermpje waarin je de afbeelding aan klikt die je wilt uploaden.
Het schermpje sluit en als je een paar tellen gedult hebt verschijnt de titel van je afbeelding nu op het scherm onder ''Deel jouw afbeeldingen''
Klik nu op: Upload
Na enkele seconden verschijnt je afbeelding met ernaast een adres inclusief [resize ] tekens.
Dit adres is de plaats waar de foto staat.
Kopieer de volledige inhoud van het veld,
Plak dit waar je de foto wilt hebben.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!