"Inrijden"

lijkt mij warm rijden olie op 85 gr en dan af en toe een sprintje trekken kan
maar houd het op % basis gezien bij inrijden 90% rustig en 10 % sprint en die 10 % sprint kan je zelf in delen maar de temp is eigenlijk het belangrijkst en zet daarna niet direct je motor af even na laten draaien ivm de turbo die moet wat afkoelen en na die 1000 km kan je doen wat je wilt volgens de dealer lijkt mij makkelijk en dan kan die lui motor ook nog los komen mocht hij lui zijn en wat is lui wij hebben in nl bijna geen bergen dus mijn advies een x duitsland pakken en open gooien berg op en berg af maar mocht het zo zijn dat je gelijk plankt en bij 150 km motor pech krijgt kan de dealer het zien aan je zuigers of dergelijken dat je niet rustig ingereden heb en weet dan niet of het garantie is dus doe ook waar je jezelf prettig bij voelt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!