Inklappen spiegels polo 6c??

hallo allemaal, even een vraagje. Heb een polo 6c (2014) hier heb ik electrische spiegels in laten bouwen. Inclusief kabelboom hiervoor.
Maar nu wil ik dat de spiegels in of uit klappen tegelijk als ik de auto vergrendel of ontgrendel. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Misschien belangrijk om te weten is dat er iemand met vcds bezig is geweest en deze heeft ingesteld dat er contiue stroom op de portieren staat. Dit is gedaan om de binnenschakelaar van de spiegels te bedienen nadat de sleutel uit het contact is.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten Marcel
 
VW  Polo 6C  1.4 TDI Bluemotion 
hallo allemaal, even een vraagje. Heb een polo 6c (2014) hier heb ik electrische spiegels in laten bouwen. Inclusief kabelboom hiervoor.
Maar nu wil ik dat de spiegels in of uit klappen tegelijk als ik de auto vergrendel of ontgrendel. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Misschien belangrijk om te weten is dat er iemand met vcds bezig is geweest en deze heeft ingesteld dat er contiue stroom op de portieren staat. Dit is gedaan om de binnenschakelaar van de spiegels te bedienen nadat de sleutel uit het contact is.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten Marcel
contact @Martien ff. die heeft ook nog wel spiegels voor je!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heb je de spiegels aangelosten op je originele kabelboom in je deur zoals de retrofit voor de 6r?
Of is het met een extern kastje gemaakt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Eigenlijk geen idee ik weet dat er een andere kabelboom in is gekomen dat heb ik gezien verder weet ik niet wat er nog meer is gedaan dit heb ik laten doen in Apeldoorn
 
VW  Polo 6C  1.4 TDI Bluemotion 
Ook inklappen met de sleutel lukt niet alleen als ik een raampje een klein stukje lis heb dan gaat het wel lukken.Zou het dan aan de raammotoren liggen dan?
 
VW  Polo 6C  1.4 TDI Bluemotion 
Als het via de raammotoren is aangesloten kan het zijn dat de codering niet goed is, maar wat presies weet ik niet maar dan zou je mijn codering kunnen proberen.
Kijk anders even naar welke codering erin staan als je in het bezit bent van vcds.

Als het met een extern kastje is zou ik het niet weten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Dit is aan te passen dat ze wel in klappen met op slot doen ga ik vanuit zoals ik bij de seat regelmatig activeer.

Vw en skoda hebben het standaard en aangezien de basis gelijk is bied dit moeilijkheden. Je mag er een keer voor langs komen om dit te bekijken
 
Dit is aan te passen dat ze wel in klappen met op slot doen ga ik vanuit zoals ik bij de seat regelmatig activeer.

Vw en skoda hebben het standaard en aangezien de basis gelijk is bied dit moeilijkheden. Je mag er een keer voor langs komen om dit te bekijken

Zou dat denk je ook op een 6r gaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Dit is aan te passen dat ze wel in klappen met op slot doen ga ik vanuit zoals ik bij de seat regelmatig activeer.

Vw en skoda hebben het standaard en aangezien de basis gelijk is bied dit moeilijkheden. Je mag er een keer voor langs komen om dit te bekijken
 
VW  Polo 6C  1.4 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!