inhouden bluemotion

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
ola!

wat ik zojuist onderweg merkte was dat mijn polo op een gegeven moment leek te stotteren.
dit gebeurde mij op de snelweg op cruisecontrol op 126km/h.
het was duidelijk te voelen dat de auto bokte en daar schrok ik toch even van aangezien ik in de veronderstelling was dat diesels niet konden stotteren ala benzine motoren.

even voor de duidelijkheid, de auto is ongechipt met alleen een sprintbooster geïnstalleerd.
maar door de cc had die er dus niks mee van doen.
meer over de ervaring komt nog in t sprintbooster topic.
oja en het was met een keurig warme motor.


ik hoop dat jullie wat duidelijkheid kunnen geven.
 
VW  6R  1.2TDI 
same here.. heb ik ook een keertje voorgehad, was best effe schrikken. ik heb een 1.6 TDi 90 PK BT ongechipt, volledig standaard motor.

Heeft zich zelfs 2 x voorgedaan. denk dat het gewoon een vuilje was ofzo in de brandstof ??
 
Hmm.. Vervelend dat het bij jou ook is voor gekomen, maar hoop idd dat het een vuiltje in de motor was;)
Zou vervelend zijn als er idd meer gaande zou zijn dan dat
 
VW  6R  1.2TDI 
Had het gisteren ook, maar bij mij was het juist toen ik de CC aan deed. Misschien is een van de sensoren van de CC even van slag geweest.

Zou kunnen ja, al zou het vreemd zijn voor zulke relatief jonge auto's als je het mij vraagt;)

Ben benieuwd of er nog meer zijn met vergelijkbare situaties
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!