Ingebroken! :(

Helaas, mijn tijd is ook gekomen. Vlak voordat de Polo ingeruild gaat worden vonden de schoften het nodig in te breken.

Werd rond 01:00 op mijn werk gebelt dat de zijruit eruit ligt en er getracht is de RNS510 te stelen. Het is ze niet gelukt omdat het alarm af is gegaan en mijn vader er redelijk snel bij was. Ze gingen er als een haas vandoor.

De Polo staat op het politiebureau voor een veilige verdere overnachting. Wat ik heb begrepen is er aardig wat schade, morgen als ik thuis ben zal ik de Polo ophalen en de schade bekijken en kan het bellen / papierwerk gaan beginnen.

De RNS510 is dus nog steeds erg gewild. Met of zonder alarm, ze breken gewoon in! Brutale mofo's!!!

Zodra alles gemaakt is laat ik de RNS510 er mooi uit totdat de nieuwe auto er is. Die gasten komen natuurlijk gewoon weer terug.
 
Holy crap!
Dat zijn berichten waar je echt niet vrolijk van wordt! Flink klote man :sad: Niet normaal dat je tegenwoordig geen leuke spullen meer kan hebben in de auto zonder dat je doelwit wordt..

Succes met de afhandeling
 
Pffff sterkte man!
Gister liep er een Oostblok figuur met zijn zoontje door onze straat. Na een half uur zag ik hem weer, dit keer met erg veel interesse in de Golf van mn pa aan het kijken. Gelukkig zit daar een RNS310 in, hopelijk de moeite niet waard.
 
Ik woon in een appartement met een (compleet) afgesloten ondergrondse parkeergarage en hier wisten ze zelfs naar binnen te komen en hebben ze op 1 avond 4 VW navigatie systemen buit gemaakt! En dan woon ik in het noorden niet eens in het westen...

Motherfuckers ook he :mad:!!!
dat klopt het maakt geen reet uit in hoe super goed beveiligd parkeergarage je zit...als ze het willen jatten dan gebeurt dat ook
niet alleen de RNS510 maar volgens mij zijn die ZENEC's ook erg jatgevoelig...had je een navi lock?
 
Motherfuckers ook he :mad:!!!
dat klopt het maakt geen reet uit in hoe super goed beveiligd parkeergarage je zit...als ze het willen jatten dan gebeurt dat ook
niet alleen de RNS510 maar volgens mij zijn die ZENEC's ook erg jatgevoelig...had je een navi lock?

Ik heb (nog) geen VW, en wanneer ik mijn polo bestel zal er geen RNS510 in komen Stick Out Tongue
 
Die breken ze eraf met een koevoet, heb je nog meer schade!

Net de Polo opgehaald, geen schade op de ruit na. Zometeen een tijdelijke oplossing van Carglass en v/d week een nieuwe ruit.

is dat zo makkelijk eraf te breken? kdacht dat die Navilocks wel redelijk tegen een stootje kunnen :|

blijkbaar niet dus?
wel klote is dat ze het misschien weer gaan proberen...ga je nog wat maatregelen nemen ?
Stuurslot? Navilock? OBD verplaatsen?
 
Carglass heeft de hele auto uitgezogen en plexi geplaatst. Morgen komt de nieuwe ruit.

2 weken en dan wordt hij ingeruild. Om nog een keer te voorkomen blijft de navigatie eruit tot het zover is. Dan hebben ze niks te halen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!