Infotainmentsysteem herstart zichzelf steeds

Beste mede polo eigenaren,

Ons infotainmentsysteem (discovery serie Polo uit 2014) herstart zichzelf sinds gisteren steeds. In de ochtend was alles nog prima en na het neerzetten van de auto en er aan het einde van de middag weer instappen begonnen de kuren. Onze navigatie doet het ook niet meer hij pakt alleen de locatie op van het moment van start auto en herstart van het systeem maar volgt de locatie niet meer dus bevriest als het waren. Heeft een van jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik heb al een harde reset uitgevoerd maar dit probleem blijft aanhouden.
 
Vokswagen  Polo 6R  1.4 TDI 75 PK BLUEMOTION 
Dit probleem heb ik opgelost voor een polo 6C ook voor een Discover Media. Ik had paar zaken uitgevoerd.

- SD en USB eruit gehaald
- Accu pool even paar minuten eraf gehaald.
- Met VCDS zag ik een Software fout, die kan herstellen door je huidige code opnieuw te berekenen (die zoek ik zo even op)
- Alle foutcodes gewist

Toen werkte alles weer
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!