Indicatie eerste onderhoud (30.000 km)

Gegroet iedereen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (Polo 2011 - 1.6 BMT - 66kw):

Graag had ik geweten wanneer de indicatie van de boordcomputer begint aan te geven over hoeveel km's mijn wagen voor zijn eerste service-beurt binnen moet. Ik heb nu 24.300 km gereden.

Dank!

StevU2!
 
Gegroet iedereen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (Polo 2011 - 1.6 BMT - 66kw):

Graag had ik geweten wanneer de indicatie van de boordcomputer begint aan te geven over hoeveel km's mijn wagen voor zijn eerste service-beurt binnen moet. Ik heb nu 24.300 km gereden.

Dank!

StevU2!


Op het linkerknopje bij de dagteller kun je dit toch oproepen?
 
Longlife service beurt wat onze polo's krijgen is elke 30k km. Als je de wagen bij 29k km bij de dealer brengt dan zal de volgende beurt op 59k km moeten, zo wordt je boardcomputer dan ingesteld.

Ik kan me niet precies herinneren wanneer ik bij de 30k km meldingen heb gehad maar bij de 60k km en nu ook bij de 2de beurt krijg ik meldingen vanaf 2500km.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!