Indeling navi-scherm

Beste lezers,

helaas heb ik 2,5 jaar tijd aardig wat leen VW-'s mogen rijden.
Hierbij viel mij bij al die leners op dat er linksboven in het navi-scherm de huidige straat wordt vermeld.

Aangezien ik een heel mooi knopje "sport, eco of individual" heb, wordt dat bij mij op de bewuste plaats weergegeven.

Kan ik middels VCDS dat weg-programmeren (ik weet waar het knopje op staat en midden in je dashboard staat het alsnog mocht je het vergeten zijn) en de straatnaam daar zichtbaar maken?

Polo AW uit 2021
 

Bijlagen

  • Navigatie display.jpg
    Navigatie display.jpg
    132.8 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Dat het knopje niet meer werkt, heb ik op zich geen moeite mee. Het is niet zo dat ik dagelijks wissel ;)
Is de functie van het knopje dat nog wel te programmeren? Ik bedoel dat de driving selection dan wel op sport staat of staat ie dan standaard op standaard?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!