Inbouw diepte speakers Polo 9n3

Heren,

Vraagje dit weekend hoop ik mijn speakers binnen te krijgen ik ga namelijk langzamehand mijn audio in de auto upgraden nu is mijn vraag ik ga het volgende speakersetje bestellen:

http://www.pimtensen.nl/car-hifi/105c-speakers/122l-16-5-cm-speakers/7159d-mtx-t6s-652/

Nu is de Inbouwdiepte woofer 69mm

Zal ik deze kwijt kunnen in mijn voordeuren? Ik heb een 5 deurs Polo 9n3.

Voor jullie informatie (Plan de campagne):

Stap 1: Eerst 2 goede speakers voor
Stap 2: Goede versterker (Iemand tips?)
Stap 3: Pioneer TS-WX610A (Subwoofer over reserve wiel die ik niet heb.. Maar hoef volgens mij niet perse een reservewiel voor aanwezig te zijn toch?)
Stap 4: Mogelijk nog speakers in de achterdeuren plaatsen maar dit hangt heel erg af van hoe de MTXjes het voorin gaan doen..(Ik hou er wel rekening mee dat ik dit ga doen met me versterker.)
 
Misschien kan je de speakers wel kwijt maar je zou daarvoor wel een opzetrand moeten gebruiken zoals de originele speakers ook zitten.
Dan zou je het misschien kunnen halen maar zeker ervan ben ik niet.
Mocht je de speakers moeten monteren en niet precies weten hoe kan je in mijn foto album foto's terug zien hoe en waar ik het heb vastgemaakt enz.
Succes!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Misschien kan je de speakers wel kwijt maar je zou daarvoor wel een opzetrand moeten gebruiken zoals de originele speakers ook zitten.
Dan zou je het misschien kunnen halen maar zeker ervan ben ik niet.
Mocht je de speakers moeten monteren en niet precies weten hoe kan je in mijn foto album foto's terug zien hoe en waar ik het heb vastgemaakt enz.
Succes!

Thx RJPolo!
Hoe diep waren jou speakers? Volgens mij moet ik ze wel kwijt kunnen heb jij ook een versterker en subwoofer tussenzitten?
 
ik zou je wel aanraden demping erin te maken.
ik heb het niet gedaan en alles kraakt en piept.
al is het wel een stuk minder geworden nu ik een sub achterin heb liggen, en ik mijn radio zo ingesteld heb dat alle lage tonen naar de sub gaan.
 
Kan iemand me uitleggen hoe ik die demping erin krijg? Waar ik dit moet plaatsen ivm elektrische ramen?

Je moet even kijken als je de bekleding eraf is, als er een speaker in zit deze demonteren en je raam omlaag doen.
Kan je meteen zien of je met je raam in de knel komt te zitten maar volgens mij niet zo snel.
De adapter ringen kan je btw http://www.nexxia.co.uk/products.asp?section=Speaker Adaptor Kits&category=Volkswagen daar vinden.

Ik had een voeding vanaf me accu gelegd naar me versterker achter deze achter tegen de bekleding aangeschroefd vanuit daar 2 achter speakers en de subwoofer voorzien van bekabeling. Dit had ik btw in me polo6n2 maar dat kan bij de 9n of 9n3 net zo goed.
Ik heb geen ervaring met het plaatsen van een subwoofer in de plek van reserve band.
Heb altijd een woofer genomen en in een behuizing geplaatst met bananen stekkers erop zodat ik deze makkelijk kon verwijderen mocht ik een keer me kofferbak moeten gebruiken.

qua dempingsmateriaal kan je bijvoorbeeld kijken op: http://www.mbcaraudio.nl/dynamat-bitumenmatten-isolatiemateriaal/291-mb-bitumen-matten.html

Gr. RJ
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
En? Zijn er al vorderingen? Ik ben zeer benieuwd naar de maximale inbouwdiepte met gebruikmaking van een inbouwrand van 30mm hoogte. Ik moet bij mijn front composet namelijk rekening houden met een inbouwdiepte van bijna 8cm ! Ik kan zelf niet meten omdat ik morgen pas naar de auto gaan kijken.

Voor alle duidelijkheid, het betreft een auto uit april 2002.

Groeten,
Mischa
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!