inbouw Alpine

Hallo medeforummers,

Ik heb van een forumlid een Alpine ine S900R overgenomen en daarvoor ook een quadlock naar ISO
aangeschaft.
Voordien was de CrossPolo, bouwjaar 2006, uitgerust met de RNS200 af fabriek.
Wat ik ook probeer met stekkertjes om te zetten, ik krijg de Alpine niet zo aangesloten
dat wanneer ik het contact afzet en de sleutel eruit trek, de radio uitgaat.
Wanneer ik de radio handmatig uitzet blijft de ventilator achter op de Alpine draaien.
Dit is dus een teken dat er nog stroom op staat!
Wat doe ik verkeerd..........HELP!!!!!!!!

Groetjes Marcel
 
Kan je een foto maken van die quadlock naar iso stekker? En dan met name de pinbezetting.
heb hier ook zo'n quadlock-iso geval liggen van mijn oude radio en die ging wel met het contact uit.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ik neem aan dat je de kabels in de ISO bedoeld.
Ik heb echt alles al geprobeerd maar zonder resultaat!
Wat is de geschakelde + op de qaudlock van de polo?
Zelfs al zekering vervangen omdat ik verkeerd had omgezet.
 
Daar moet het probleem ook zitten, Quadlock heeft namelijk geen geschakelde plus maar alleen een constante. Aan en uit verloopt bij de originele radio via de canbus signalen.

Maar vandaar de vraag om de pinbezetting van die adapter want bij mij ging het destijds wel uit met alleen een adapter ertussen... Wat ik dan niet helemaal kan plaatsen gezien geen geschakelde plus
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
9n3 heeft wel een geschakelde plus in de quadlock.
waarschijnlijk tog de pin bezetting niet goed in de verloop,
of die radio is crap.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!