Impact coronavirus op productie/levertijd

Anders eisen we toch dat we de polo’s willen omruilen voor een gratis T-Roc upgrade uit voorraadStick Out Tongue vind dat ook hele mooie auto’s. Nee nevermind.. ik wil nog steeds alleen de polo.
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
Anders eisen we toch dat we de polo’s willen omruilen voor een gratis T-Roc upgrade uit voorraadStick Out Tongue vind dat ook hele mooie auto’s. Nee nevermind.. ik wil nog steeds alleen de polo.

Hahaha.. dan moet het wel minmaal een T-roc R uitvoering zijn Stick Out Tongue
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
Alle producties? Klinkt als hoopgevend nieuws! Laten we duimen

Update: ik heb zojuist het officiële nieuwsartikel van VW gelezen: https://www.volkswagen-newsroom.com...th-step-by-step-resumption-of-production-5961

Wel jammer dat in ZA er nog gewacht moet worden tot half mei..
Thanks voor de info! Ik hou jouw berichtgeving aan, die is toch net iets geloofwaardiger dan die van autoblog. Balen dat het voor mij minimaal 5 weken langer zal duren maar fijn dat we allemaal weer wat extra duidelijkheid krijgen zo!
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
Alle producties? Klinkt als hoopgevend nieuws! Laten we duimen

Update: ik heb zojuist het officiële nieuwsartikel van VW gelezen: https://www.volkswagen-newsroom.com...th-step-by-step-resumption-of-production-5961

Wel jammer dat in ZA er nog gewacht moet worden tot half mei..
Heb je zelf al iets van je dealer gehoord? Vind het zelf best bizar dat ik zelf en via jou al deze informatie weet en dat de dealer tot op heden blijft volhouden dat er geen update is qua levertijden.
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
Heb je zelf al iets van je dealer gehoord? Vind het zelf best bizar dat ik zelf en via jou al deze informatie weet en dat de dealer tot op heden blijft volhouden dat er geen update is qua levertijden.

Aan de andere kant, de locaties die nu het laatst open gaan zijn ook het laatst gesloten, dus denk dat in verhouding alle locaties even lang zijn dicht geweest dan.

Heb van mijn dealer niets gehoord. Alleen een paar weken terug dat er een vertraging van 6 weken zou zijn dan. Die 6 weken zijn nog niet voorbij dus wacht nog even geduldig af haha
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!