Ik zoek mistlampen aan de voorkant met witter licht welke type/merk?

Ik heb wat Vag-Com aanpassingen gedaan alleen als de bochtverlichting aan gaan zijn de kleur van de mistlampen en dimlicht anders dus zoek ik nieuwe mislampen die dezelfde kleur zijn.

Wie weet welk merk mooi wit licht geeft?
 
deze vraag heb ik ook al eerder gesteld (H8) Mistlichten tot op heden geen antwoord gekregen ;) deze Leds zijn troep
H4H7H8H9H10H11H13_high_power_LED_headlig-1.jpg
ik zeg niet doen! Je zou misschien mtec kunnen proberen
file_4_30-1.jpg
rijd zelf nog met geel licht
 
ik heb de H8 11w CANBUS LED mistlichten van xenonlamp er al 9 maanden in zitten, dimmen werkt probleemloos, ook geen canbus meldingen. werken prima. kleur past goed bij mijn 5000K xenon set.

veel andere leds zijn wel klote... had 5W high power cree leds als dagrijverlichting en deze begonnen na 3 maanden te knipperen, dus deze heb ik een maand geleden ook vervangen door dezelfde 11W canbus led van xenonlamp.
 
ik heb de H8 11w CANBUS LED mistlichten van xenonlamp er al 9 maanden in zitten, dimmen werkt probleemloos, ook geen canbus meldingen. werken prima. kleur past goed bij mijn 5000K xenon set.

veel andere leds zijn wel klote... had 5W high power cree leds als dagrijverlichting en deze begonnen na 3 maanden te knipperen, dus deze heb ik een maand geleden ook vervangen door dezelfde 11W canbus led van xenonlamp.

43 euri voor twee f*cking LED-jes..?
Die moeten dan wel een erg grote puist licht geven!
Zeker 14 keer zoveel als gewone bolletjes, want die kosten 3 euri.
Of anders gezegd: ik kan 14 bolletjes verslijten tegen 1 LEDje.
Is het standaard bolletje te goedkoop of is de LED te duur.???
 
LED`s worden superduur in nederland verkocht.
Ik heb ze zelf altijd uit china en daar betaal ik er echt maar een paar euro`s voor.
Ik loop er zelf niet mee te koop ofzo omdat de meeste mensen ertegen zijn en het altijd de "beste" kwaliteit moet zijn.
Ik heb dr in me vorige auto 2 jaar mee rond gereden en nooit een probleem mee gehad.
Voor me polo moet ik nog gaan bestellen.
 
43 euri voor twee f*cking LED-jes..?
Die moeten dan wel een erg grote puist licht geven!
Zeker 14 keer zoveel als gewone bolletjes, want die kosten 3 euri.
Of anders gezegd: ik kan 14 bolletjes verslijten tegen 1 LEDje.
Is het standaard bolletje te goedkoop of is de LED te duur.???

ik heb ze met korting kunnen kopen omdat de eerder geleverde leds te snel de geest gaven.

maar LED is inderdaad VEEL te duur tov. een gloeilampje. maar als je in de meest verkochte auto van NL rond rijd dan wil je toch graag wat onderscheidend vermogen en dat mag wat kosten..
 
In NL is alles belachelijk duur, we houden het daar maar op. Ik bestel m'n lampjes ooit wel te China wel ff 2 weken wachten maar je betaald gegarandeerd minder voor het zelfde spul wat ze hier verkopen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!