ik zie ze niet ( GTI )

enveekaa zei:
Ja! maar dan in het echt:) ik zie alleen maar Denvers...
Nice pic, velgen staan echt uit de kunst..
Ik heb een witte 3drs besteld met Detroits..

Dat ziet er ook heel goed uit verwacht ik!! :). Zeg maar wanneer je een keer buiten staat, dan rij ik wel even langs :).

Pic is genomen bij mijn poetsbedrijf voor de eerste stappen naar de Arctic Challenge. Zal ik nog wel een apart topic voor openen. Ik ga nl, met de GTI Stick Out Tongue , in januari in 7 dagen tijd 7000km rijden naar de poolcirkel en terug voor het goede doel :). Spijkerbanden zijn binnen, Lightbar met 3 Hella verstralers is binnen, extra set velgen besteld. Roofrack voor extra set banden is nog een projectje waar we mee bezig zijn, standkachel is geplaats, begin november weer een keer naar JD om een Milltek resonated uitlaatsysteem te laten plaatsen (is echt heeel hard nodig voor zo'n challenge natuurlijk ;)) en eind november gaat de complete car audio op de schop bij Brian's Custom Audio. Voor de verandering weer eens een volledig uit de hand gelopen project ......
 
Dat komt snel genoeg denk ik. Beginnen we een separaaat topic. 2 keer toeteren is wellicht geen goede optie omdat dat nogal verwarrend werkt voor de rest van het verkeer. Maar 2 keer knipperen met de lichten is misschien beter?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!