ik zie ze niet ( GTI )

Ik ben net een paar weken terug uit Spanje, waar ik 3 weken heb genoten van de zon etc.
Maar ik ben zowel op de heenweg als op de terugweg geen enkele Polo GTI tegengekomen.
Het viel me wel vreselijk op, dat ik ontzettend veel bekijks had in Spanje, ( dacht eerst dat ze naar mijn knappe verschijning keken, maar nee het ging om de GTI :roll: ).
Het verbruik viel mij alles mee, ik had de CC constant op 140 staan, en daar hoorde een verbruik van 1:13,8 bij.
Maar wat een feest om zo'n stuk te rijden met de GTI, waar ik ook het Petjesgeluid had uitgehaald, inderdaad fluitje van een cent.
Vooral als je rond de 80 rijdt, en het gaspedaal tegen het schutbord aan douwt, heeeeeerlijk.
 
Polo's 6R zijn veel verkocht maar de GTI's niet denderend. Mijn dealer, dat zeker geen kleintje is ( VP Autogroep Spijkenisse ) had er nog geen enkel verkocht. Ik was de eerste.

Het was ook een heuze opgave om een proefrit te maken in de GTI. Ja die hebben we niet staan of je moet daar en daar naartoe rijden. Ja toedeloe, je zorgt er maar voor dat er 1 naar mij komt. :roll:
 
sallie zei:
enveekaa zei:
Alessandro zei:
Hey dat kan ik zijn :mrgreen: had ie ook detroits en bi-xenon?
Nee beide Denver velgen :) Helaas, ik wilde de detroits wel eens 'live' zien :)

Zoiets?!
[attachment=0:17mz87hl]foto.JPG[/attachment:17mz87hl]
Pas op voor je ogen hoor want hij is net in de Nano gezet ;)

Ja! maar dan in het echt:) ik zie alleen maar Denvers...
Nice pic, velgen staan echt uit de kunst..
Ik heb een witte 3drs besteld met Detroits..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!