Ik zal mij even voorstellen en de shadowblue GTI 6R

Hallo Polo rijders,

Ik ben Patrick Ik en mijn vrouw hebben een eigen zaak in Airconditioing & warmtepomp systemen. Mijn vrouw reed een Touareg V8 deze hebben wij verkocht omdat mijn vrouw hier heel weinig in rijd alleen naar school en hier in het dorp. (dan is dit een hele dure auto om te rijden)
Wij hebben dan ook de keus gemaakt om deze te verkopen en dit ging heel vlot dit had ik nooit verwacht. Toen op zoek naar iets anders. ja maar wat het moet goedkoop zijn in belasting en verzekering. Maar dan is de eis van mijn vrouw dat ze wel luxe gewent is en de PK's
Toen kwamen we uit op deze POLO GTI. Deze stond al in de showroom dus hij was zo gekocht.
Alle pakketten zijn er op te vinden.

ik ben zo een beetje aan het zoeken geweest naar polo site's en toen kwam ik hier terecht. Leuke site en leden.

Ik hoop zo mij voldoende te hebben voorgesteld.

Hieronder de POLO.

Foto6KN4QIHKD-1.jpg

FotoPNASOWIGD-1.jpg

FotoTUOT4UYZD-1.jpg


Dit was de oude auto Touareg V8
Foto6U8ZB7SMD-1.jpg


Gr Patrick
 
Re: Ik zal mij even voorstellen en de auto.

welkom Patrick

mooie polo gti heb je wel iets anders dan een Touareg dat scheelt wel wat met de onkosten
wat voor extra's heb je op de polo en wil je nog wat veranderen aan de polo

groeten ger
 
Re: Ik zal mij even voorstellen en de auto.

Hallo

Bedankt alvast voor de reacties,

@ ger

Alle pakketten zitten er al op.

Maar er komen wintebanden met zwarte velgen op binnenkort.

Verder nog led verlichting voor de kenteken maar verder niets.

Jazeker scheelt nu ongeveer 350 euro in de maand dan heb ik nog niet gesproken over het verbruik 1 op 4.

Gr patrick
 
Re: Ik zal mij even voorstellen en de auto.

Welkom mede Polo en GTI'er niet verkeerd dat blauw! Zie je weinig.

Vandaag heeft een collega ook zij gti opgehaald. Zal hem ook op het forum wijzen!
Veel plezier met je gti! Van 1 op 4 naar 1 op 12!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!